دفاع ترامپ از عملکرد رئیس جمهوری برزیل

به گزارش دکتر برای تو، همزمان با افزایش نگرانی ها از احتمال تبدیل شدن برزیل به یکی از کانون های شیوع ویروس کرونا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از عملکرد ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری برزیل به عنوان یک دوست و متحد دفاع کرد.

دفاع ترامپ از عملکرد رئیس جمهوری برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش روز آدینه روزنامه واشنگتن تایمز، ترامپ حین ترک کاخ سفید به مقصد کمپ دیوید گفت: فکر می کنم او (بولسونارو) عملکرد خوبی داشته است. او دوست خوب من است و عملکرد واقعا خوبی در برزیل دارد. من به او افتخار می کنم.

بولسونارو به دلیل نادیده دریافت اهمیت ویروس کرونا مورد انتقاد شدید است. او می گوید ویروس کرونا چیزی بیش از یک سرماخوردگی ساده نیست و به دنبال استعفای سرجیو مارو وزیر دادگستری تحت فشار سیاسی شدید نهاده شد.

وزیر دادگستری برزیل در اعتراض به آنچه که مداخله رییس جمهوری در امور پلیس این کشور خوانده است، از مقام خود استعفا کرد.

برزیل تا زمان انتشار این گزارش بیش از 91 هزار مورد ابتلا به کرونا را ثبت نموده است و گفته می گردد این کشور آمریکای جنوبی گورستان های جمعی را برای جان باختگان آماده نموده است و با ورود نیم کره جنوبی به ماه های سردتر انتظار می رود این شرایط وخیمتر گردد.

ترامپ گفت: برزیل از کرونا بسیار آسیب دیده است اما رئیس جمهوری دارد که به خوبی از عهده مسئولیتش برمی آید.

ران دِسنتیس فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا به ترامپ گفته است عاقلانه است که شرایط سلامت مسافرانی که از برزیل به میامی سفر می نمایند در هواپیما با آزمایش فوری کووید- 19 ارزیابی گردد.

بولسونارو که به ترامپ برزیل شهرت دارد با انتقاد وزیران بهداشت سابق این کشور در بی اهمیت نشان دادن بحران کرونا و به خطر انداختن جان مردم به دلیل خودداری از رعایت توصیه های بهداشتی روبرو است و از او نزد سازمان ملل شکایت نموده اند.

ترامپ نیز در ابتدای شیوع کرونا و تا قبل از این که کشورش با واقعیت ناشی از این بحران روبرو گردد سعی می کرد شیوع این ویروس را یاری اهمیت نشان دهد.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 869

به "دفاع ترامپ از عملکرد رئیس جمهوری برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع ترامپ از عملکرد رئیس جمهوری برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید