تبلیغ انتخاباتی ترامپ صدای دکتر فائوچی را درآورد

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران : بلندپایه ترین کارشناس ارشد بیماری های واگیردار آمریکا گفت، اظهارات او که در تبلیغ جدید کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مورد استفاده قرار گرفته، منقطع و تحریف شده است.

تبلیغ انتخاباتی ترامپ صدای دکتر فائوچی را درآورد

جهت دریافت مشاوره خدمات انواع کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، آنتونی فائوچی، رییس موسسه ملی بیماری های واگیر و آلرژی آمریکا به سی ان ان گفت: پنج دهه از فعالیتم در امور دولتی می گذرد و هرگز هیچکدام از نامزدهای سیاسی را مورد تایید قرار نداده ام. اظهاراتی که بدون کسب اجازه از من در یک تبلیغ کارزار انتخاباتی جمهوری خواستار به من نسبت داده اند، بخشی از صحبت های مفصلی است که چند ماه پیش درباره کوشش های مقام های بهداشت عمومی فدرال داشتم.

براساس گزارش سی ان ان، این تبلیغ جدید 30 ثانیه ای از سوی کمپین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا منتشر شد و در آن از مصاحبه ماه مارس فائوچی با فاکس نیوز نقل قول شده است.

دکتر فائوچی ماه مارس با اشاره به کار گروه ضربت کروناویروس در کاخ سفید گفت: نمی توانم تصور کنم که شخصی بتواند بیش از این کاری انجام دهد. با این حال، تبلیغ به گونه ای تنظیم شده است که مخاطب گمان می نماید فائوچی در حال قدردانی از عملکرد شخص ترامپ است!

تیم مورتاگ، مدیر ارتباطات کمپین ترامپ با رد این اتهامات گفت که در این پیغام تبلیغاتی از حرف های خود فائوچی استفاده شده و آنها کاملا دقیق هستند و صحبت هایی هستند که دقیقا از دهان دکتر فائوچی خارج شدند.

او گفت: این ها کلمات خود دکتر فائوچی هستند. این ویدیو از یک مصاحبه تلویزیونی دکتر فائوچی است که در حال قدردانی از دولت ترامپ است.

ترامپ هم یکشنبه موضع مدیر ارتباطاتش را تایید کرد و گفت: البته که این ها کلمات خود دکتر فائوچی هستند. به گفته بعضی فرمانداران کاری که ما نموده ایم پدیده بوده است. خیلی ها موافق هستند... واکسن ها و معالجه ها، خیلی زودتر از پیش بینی ها می آیند!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، صحبت های ترامپ در شرایطی عنوان می شوند که جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات بارها از واکنش کرونایی آهسته او انتقاد نموده است. ایالات متحده همچنان بالاترین شمار قربانیان کرونا در دنیا و بالاترین میزان مبتلایان ثبت شده را دارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1276

به "تبلیغ انتخاباتی ترامپ صدای دکتر فائوچی را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ انتخاباتی ترامپ صدای دکتر فائوچی را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید