حاجیلو: دست فتحی برای انتخاب جانشینم باز است

به گزارش دکتر برای تو، اصغر حاجیلو بعد از مدت ها لب به سخن گشود. حاجیلو از بیماری اش پرده برداشت و البته دست مدیران استقلال را هم باز گذاشت تا جانشین را انتخاب نمایند.

حاجیلو: دست فتحی برای انتخاب جانشینم باز است

علاوه بر سرماخوردگی، مشکل قلبی دارم

اصغر حاجیلو درنشست هم اندیشی داوران حضورداشت تا شائبه قهرش ازاستقلال فروکش کند. حاجیلو بعد ازحضوردراین نشست به دلایل غیبت خود درتمرینات استقلال اشاره داشت: می خواهم به صورت کامل و شفاف موضوع را بیان کنم. من در اردوی ترکیه دچار سرماخوردگی خفیفی شدم که بعد از بازگشت به تهران این سرما خوردگی شدت پیدا کرد. همه هم در جریان هستند که در اردوی آماده سازی ترکیه باشگاه مقداری مسائل اقتصادی داشت که این برای همه باشگاه ها وجود دارد. به خاطر همین استرس ها و فشار کاری سرماخوردگی من تشدید شد و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم و یکی از دلایلی که نتوانستم در تمرینات شرکت کنم، همین بود. حاجیلو مشکل قبلی اش را دلیل دوری ازاستقلال خاطرنشان کرد: البته دلیل اصلی که مدتی از تیم محبوبم دور بودم، مشکل قلبی است که برای من پیش آمده است. فکر می کنم این موضوع ژنتیکی باشد که تقریبا هر 10 سال یکبار تعدادی از رگ های قلبم دچار درصدی گرفتگی می گردد. پس از بازگشت از اردوی ترکیه نزد پزشک معالج خود رفتم و ایشان به من توصیه کرد که استراحت مطلق داشته باشم و هر گونه کار و فعالیتی که با استرس و یا فشار کاری همراه باشد مطلقا برای من ممنوع است. دچار سرما خوردگی شدم اما این مشکل قلبی که داشتم، دلیل اصلی عدم حضور من در تمرینات بود. به زودی بعد از ظهر نیز راهی بیمارستان می شوم تا سه شنبه صبح عمل آنژیوگرافی قلب انجام دهم و بعد از بهبودی در خدمت استقلال خواهم بود.

آیا حاجیلو درسمت خود باقی می ماند؟ او به این سوال پاسخ داد: با توجه به شرایط جسمانی که دارم، با آقای فتحی نیز گفتم که دست شما را باز می گذارم تا هر تصمیمی که می خواهید، اتخاذکنید اما ایشان از من حمایت کرد و از او بسیار تشکر می کنم. همینطور از آقای شفر سرمربی استقلال بسیار تشکر می کنم که شرایط من را درک می نماید و مسائل من را می داند.

10-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 130

به "حاجیلو: دست فتحی برای انتخاب جانشینم باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجیلو: دست فتحی برای انتخاب جانشینم باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید