بیکاری 17.5 درصد از دانش آموختگان دانشگاهی در البرز

به گزارش دکتر برای تو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال استان که در سالن شهدای دولت برگزار گردید، با تاکید بر اینکه نگاه ما در استان برای ایجاد شغل نهایت بهره مندی از سهمیه پرداختی تسهیلات بانکی است، گفت: سهم البرز را در پرداخت اشتغال مشاغل خانگی به تهران نمی دهیم.

بیکاری 17.5 درصد از دانش آموختگان دانشگاهی در البرز

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

رئیس کارگروه اشتغال استان با تاکید بر اینکه مدیران بانکی از قافله پرداخت تسهیلات جا نمانند، گفت: تمام بانک ها تا آخرین ریال تسهیلات بانکی را باید پرداخت نمایند.

استاندار البرز اضافه نمود: در حوزه آی تی و فناوری اطلاعات به ویژه پارک علم و فناوری نیز با رویکرد مهارت پروری برای ایجاد شغل کوشش گردد.

وی در ادامه پیوند بین دانشگاه و صنعت را مهم خواند و گفت: دانشگاه های ما دیواری ندارد و دانشگاه منهای کشاورزی هم بی معناست، مراکز علمی و تحقیقاتی این استان متعلق به این سرزمین و فارغ التحصیلانش است و به دور از نگاه های بخشی باید فرصت های شغلی را ایجاد کرد.

استاندار البرز در بخش دیگری با تاکید به اهمیت برطرف دغدغه های اشتغال خانواده های ایثارگران گفت: قانون با سهم 25 درصد تکلیف دستگاه ها را در این زمینه معین نموده است و باید استعدادهای این قشر به کار گرفته گردد.

وی اضافه نمود: البرز در بخش شاغلین خدمات نیز با 54/6 رتبه سوم کشور را دارد.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1373

به "بیکاری 17.5 درصد از دانش آموختگان دانشگاهی در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیکاری 17.5 درصد از دانش آموختگان دانشگاهی در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید