استقبال آلمان و فرانسه از ایده خنثی سازی انتشار کربن چین

به گزارش دکتر برای تو، مقامات آلمان و فرانسه از هدف گذاری دولت چین برای خنثی سازی انتشار کربن تا سال 2026 میلادی استقبال کردند.

استقبال آلمان و فرانسه از ایده خنثی سازی انتشار کربن چین

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ایرنا، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه امروز (آدینه) در یک نشست مجازی با شی جین پینگ رئیس جمهوری چین خواهان کوشش بیشتر برای محافظت از گونه ها شدند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از اولریکه دمر معاون سخنگوی دولت آلمان نوشت: صدراعظم و رئیس جمهور مکرون از این واقعیت استقبال کردند که رئیس جمهور شی هدف چین از خنثی سازی انتشار گاز دی اکسید کربن را تا قبل از سال 2060 تأیید کرد.

بر این اساس، مرکل و ماکرون همچنین بر لزوم کوشش های مشترک برای محافظت از تنوع زیستی، پیش از برگزاری کنفرانس حفاظت از گونه ها که برای ماه اکتبر (مهر ماه) در شهر کونمینگ چین برنامه ریزی شده، تاکید کردند.

گفتگوی سه جانبه مقامات آلمان، فرانسه و چین یک هفته قبل از اجلاس مجازی آب و هوایی که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا نیز به آن دعوت شده، انجام شد. بایدن و شی از جمله حدود 40 رئیس دولتی هستند که قرار است در این کنفرانس سخنرانی نمایند.

جو بایدن با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دستور بازگشت این کشور به توافق آب و هوایی پاریس را صادر کرد. با گذشت چند ماه از این اتفاق، هفته آینده کنفرانسی به میزبانی واشنگتن برای آنالیز آخرین تحولات و چالش های پیش رو در حوزه تغییرات آب و هوایی برگزار می گردد. به همین دلیل هفته گذشته جان کری نماینده دولت آمریکا در امور اقلیمی در شانگهای با زی ژنه هو همتای خود گفت وگو نموده است.

رئیس جمهوری ایالات متحده امیدوار است شرکت نمایندگان در این اجلاس دو روزه به تعهدات جدیدی در خصوص حفاظت از آب و هوا برسند. ایالات متحده و چین بزرگترین فراوری نماینده دی اکسید کربن هستند ، بنابراین کوشش آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1575

به "استقبال آلمان و فرانسه از ایده خنثی سازی انتشار کربن چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال آلمان و فرانسه از ایده خنثی سازی انتشار کربن چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید