کرونا 132 شهروند خاش و تفتان را به کام مرگ کشاند

به گزارش دکتر برای تو، مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: ویروس کرونا از شروع تا به امروز جان 132 شهروند خاش و تفتان را گرفته و همچنان با سرایت بالا در حال توسعه است.

کرونا 132 شهروند خاش و تفتان را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار از ، دکتر رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: این ویروس تا به امروز سه هزار و 210 شهروند 2 شهرستان خاش و تفتان سیستان و بلوچستان را گرفتار نموده است.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر 36 فرد مبتلا و یک مورد فوتی در این شهرستان ها داشته ایم و 19 نفر در بیمارستان تحت مراقبت و بستری اند اضافه کرد: تا به امروز سه هزار و 242 دز واکسن به افراد مختلف جامعه تزریق شده و همچنان با حمایت های وزارت بهداشت این مهم با هدف پیشگیری و کنترل و کاهش خسارت های این ویروس تداوم دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش ادامه داد: توصیه جدی ما به مردم رعایت دستورالعمل های هداشتی، استفاده از ماسک و دوری از تجمعات و دورهمی ها بوده و حتی از خانواده ها می خواهیم در محیط منزل به این توصیه های به صورت جدی عمل نمایند.

وی اظهارداشت: دغدغه مهم دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت جامعه کاهش دادن خسارت های ناشی از ابتلا به ویروس جهش یافته بوده بنابراین برای تحقق این امر بیش از پیش به همکاری مردم احتیاج داریم.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اضافه کرده شدن یک هزار و 510 مورد تازه کرونا در سیستان و بلوچستان تعداد مبتلایان این ویروس در استان به 63هزارو 523 نفر رسید.

دکتر قاسم میری علی آباد اضافه کرد: با فوت 20مورد تازه، تعداد فوتی های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک هزار و 712 رسید.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1784

به "کرونا 132 شهروند خاش و تفتان را به کام مرگ کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 132 شهروند خاش و تفتان را به کام مرگ کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید