کتاب شیوه طراحی 2 به چاپ نهم رسید

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران ؛ معمولاً طراحی را تمرین اولیه برای تهیه تابلوهای رنگی تصور می نمایند، در حالی که طراحی زبانی است که هنرمند ادراک و اندیشه خود را مستقیماً از طریق آن بیان می نماید. میل به طراحی از کودکی در انسان پدیدار می گردد. این ابزار بیان، مثل هر زبان دیگر دستوری دارد و این دستور ظاهراً از زمان بشر اولیه تا امروز تغییری نکرده است. خط، لکه ها و علائم در زبان طراحی همان نقشی را دارند که کلمات در دست نویسنده. طراح با دست خود خطوط و نشانه های مجردی را بر صفحه کاغذ می نشاند و از راه آن با بیننده ارتباط برقرار می نماید.

کتاب شیوه طراحی 2 به چاپ نهم رسید

استاد محسن وزیری مقدم (1397-1303)، از اولین فارغ التحصیلان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و از پیشگامان هنر مدرن در ایران، در جلد اول کتاب شیوه طراحی مقدمات این هنر را به علاقه مندان عرضه کرد. او در شیوه طراحی 2، که مکمل جلد نخست است، مشروحاً به ساختار اندام انسان و طراحی اجزای آن و برخی مباحث نظری می پردازد. طراحی خیالی، شیوه های فنی هنر گرافیک، کاربرد گرافیکی علائم، و تحلیل دیدگاه های برخی از استادان نقاشی از دیگر موضوعات این جلد است.

چاپ نهم این کتاب در 408 صفحه خشتی مصور رنگی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 270000تومان به وسیله انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2231

به "کتاب شیوه طراحی 2 به چاپ نهم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب شیوه طراحی 2 به چاپ نهم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید