انتها رویای مهدی طارمی ، آخرین سهمیه غیراروپایی میلان تعیین شد

به گزارش دکتر برای تو، میلان برای جذب ساموئل چوکووئزه، با ویارئال به توافق رسید تا آخرین سهمیه بازیکن غیراروپایی روسونری به این وینگر نیجریه ای اختصاص داده گردد.

انتها رویای مهدی طارمی ، آخرین سهمیه غیراروپایی میلان تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، میلان در یک قدمی ساموئل چوکووئزه قرار گرفته است. وینگر ویارئال مورد علاقه باشگاه ایتالیایی است. با توجه به احتیاج بخش تهاجمی روسونری برای تقویت، آنها به سراغ وی رفته اند. قرارداد این بازیکن نیجریه ای با زیردریایی ها در سال 2024 به انتها می رسد، بنابراین خروج از این بازار جابجایی برترین گزینه برای سه طرف درگیر به نظر می رسد.

میلان و ویارئال در چند ساعت اخیر به طور قابل توجهی به توافق نزدیک شده اند و روسونری ها که هفته ها پیش جواب بله را از چوکووئزه دریافت نموده بودند، به نظر می رسد که تقریباً به توافق کامل با باشگاه اسپانیایی رسیده اند. مبلغی که آنها می٬پردازند حدود 25 تا 28 میلیون یورو است که شامل حق بیمه می گردد.

ویارئال علاقه ای نداشت که بازیکن کلیدی خود را به صورت رایگان در تابستان سال بعد از دست بدهد. زیردریایی ها دارایی مهمی را از دست می دهند، اما نزدیک به 30 میلیون دریافت خواهند کرد. بنابراین، آنها می توانند خود را تقویت نمایند.

خواسته میلان این است که هر چه زودتر بتواند از این بازیکن در تمرینات استفاده کند. این درخواست بزرگ استفانو پیولی، مربی روسونری است. هیئت مدیره باشگاه نیز ویژگی هایی را در وینگر نیجریه ای می بیند که به معنای جهش کیفیت تیم در فصل آینده است. قرارداد ساموئل چوکووئزه با میلان در حال حاضر 99 درصد بسته شده است.

اما باروت تهاجمی که میلان به توپخانه خود اضافه خواهد نمود تنها چوکووئزه نخواهد بود. روسونری امروز برای جذب نوآ اوکافور مهاجم سالزبورگ و ملی پوش سوئیس در جام جهانی 2022 قطر، به توافق رسید. این قرارداد با مبلغی کمتر از 15 میلیون یورو بسته شده است.

بدین ترتیب و با پیوستن چوکووئزه به میلان، روسونری از آخرین سهمیه خارج از اتحادیه اروپای خود استفاده می نماید تا رویای پیوستن مهدی طارمی به این تیم تمام گردد. در تمام هفته های گذشته، مهاجم ایرانی پورتو، نزدیک ترین گزینه به تیم استفانو پیولی بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 تیر 1402 بروزرسانی: 30 تیر 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2287

به "انتها رویای مهدی طارمی ، آخرین سهمیه غیراروپایی میلان تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها رویای مهدی طارمی ، آخرین سهمیه غیراروپایی میلان تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید