آبشارهای مجذوب کننده و دیدنی در اروپا

به گزارش دکتر برای تو، هزاران هزار آبشار عظیم و کوچک در همه جای جهان وجود دارد که مطمئناً بعضی از آن ها جزء مشهورترین ها و نام آشناترین آبشارها می باشند و نیازی به معرفی آنها نیست.

آبشارهای مجذوب کننده و دیدنی در اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اروپاگردی برای کسانی که در پی یک سفر متفاوت هستند یک گزینه ایده آل است و البته اگر عاشق تماشا آبشارهای شگفت انگیز هستید کشورهای اروپایی شما را شگفت زده خواهند کرد.

در این مطلب بعضی از آبشارهای خاص اروپا همراه با خصوصیات بی نظیر آن ها را معرفی میکنیم.

  1. آبشار کرکا در کرواسی

این آبشار در پارک ملی کرکا کرواسی است که به اسم جایگزینی عالی به جای پارک ملی دریاچه پلیتوایس این کشور محسوب می گردد.

شنا در دریاچه های کوچک این آبشار پله ای به وسیله افراد محلی و توریستها یک سرگرمی همیشگی است. این آبشار نزدیک به 20 آبشار مجزا از یکدیگر هستند که به صورت پله ای و در مسیرهای مجذوب کننده و تماشای به همدیگر پیوند می خورند.

آبشار کرکا در کرواسی

  1. آبشار لانگفوسن در نروژ

وقتی صحبت از بلندترین آبشارها در اروپا می گردد بدون شک کشور نروژ مقام اول را کسب خواهد نمود.

آبشار وینوفوسن به اسم بلندترین آبشار اروپا و ششمین آبشار بلند جهان رتبه بندی شده است. اما فارغ از نام و رتبه، آبشار لانگفوسن بر خلاف سایر آبشارهای نروژ که از آن ها برای فراوری انرژی برق استفاده می گردد بصورت بکر و دست نخورده از ارتفاعات سرازیر شده است.

نمی توان به این آبشار بکر و روستاهای پایین دست آن رفت و لذت عکاسی طبیعی از طبیعت را از دست داد.

آبشار لانگفوسن در نروژ

  1. آبشار رینه فالز سوئیس

در مقایسه با سایر آبشارهای این فهرست باید بگوییم که معروفیت و زیبایی آبشار رینه فالز در عرض و حجم آبی است که در آن جریان دارد تا ارتفاعی که از آن به پایین سرازیر می گردد. مخصوصاً در تابستان که یخهای کوهای رشته کوه آلپ آب می شوند حجم باورنکردنی از آب را در این آبشار در جریان خواهید دید.

نباید فراموش کنید که قایق سواری در رود رینه در کنار قصر ورث و کاخ لافن لذت امواج آب آبشار رینه فالز را در کنار تماشایهای تاریخی به شما خواهد داد.

آبشار رینه فالز سوئیس

  1. آبشار ترمه دی ساتورنیا در ایتالیا

آبشار جئوترمال (وابسته به حرارت زمین) که در نزدیکی روستای ساتورنیا قرار گرفته و بخاطر حمام آبگرم که از زمان روم باستان مورد استفاده قرار می گرفته بین مردم و توریستها مشهور می باشد.

شما می توانید به دریاچه های کوچک و حمام های طبیعی در حوضچه های این آبشار آبگرم قدم بگذارید و جای پاهای هزاران هزار افراد مشهور که طی قرنها از این آبشار استفاده نموده اند را حس نمایید و بعضی از آنها محافظت شده هستند و برای ورود به آن ها باید هزینه پرداخت کنید.

آبشار ترمه دی ساتورنیا در ایتالیا

  1. آبشار گلوفرافوس در ایسلند

باورکردنی نیست و اعجاب آور است که آبشاری درون یک غار بریزد.

برای رسیدن به این آبشار باید از ورودی باریک غار وارد شده و سپس در سرسرایی از عمق غار ریزش سهمگین آبشار را به نظاره بنشینید. نمایی خاص از آبشار که در کمتر جایی از این کره خاکی قابل مشاهده است.

نمای مجذوب کننده دیگر این آبشار از بالای حفره غار و برفراز آبشار است. جایی که به ناگهان آب رودخانه به وسیله زمین بلعیده شده و اثری از آن دیده نمی گردد.

آبشار گلوفرافوس در ایسلند

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

منبع: آلامتو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1742

به "آبشارهای مجذوب کننده و دیدنی در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشارهای مجذوب کننده و دیدنی در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید