راهنمای سفر به میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا (تور ایتالیا ارزان)

به گزارش دکتر برای تو، میلان (Milan) بیشتر به عنوان مرکز مُد و طراحی در قاره اروپا شناخته می گردد و علاوه بر این نیز مرکزی برای بانکداری و امور مالی است. به عنوان دومین شهر بزرگ ایتالیا، میلان در زیر آسمان خراش های مرتفع و فروشگاه های مُد رده بالا، جاذبه های تاریخی و هنری متعددی دارد که آن را به مقصدی ایدئال برای سفر تبدیل می نماید. در ادامه همراه با ما باشید.

راهنمای سفر به میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا (تور ایتالیا ارزان)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

از جمله جاذبه های مشهور میلان می توان به کلیسای جامع میلان (Duomo) اشاره نمود که بزرگترین کلیسای گوتیک در دنیا است. نقاشی مشهور شام آخر از لئوناردو داوینچی و بعلاوه خانه اپرای لا اسکالا (La Scala Opera House) نیز از جمله جاذبه های پر بازدید میلان به شمار می روند که می توان از آن ها بازدید کرد.

اطلاعات کلی درباره سفر به میلان

کسانی که به میلان سفر می نمایند، شهری درخشان، سریع و برجسته را مشاهده خواهند کرد که حس و حال فرهنگی شکوفایی دارد و مکانی ایدئال برای خرید کردن محسوب می گردد. در ادامه اطلاعات کلی برای برنامه ریزی سفر به این شهر واقع شده است.

برترین زمان سفر: در طول فصل تابستان، میلان می تواند بسیار گرم و مرطوب باشد و این در حالی است که زمستان ها در این شهر سرد و اغلب بارانی و مه آلود است. در ماه های سرد زمستانی نیز امکان بارش برف نیز وجود دارد. همین نیز سبب شده تا فصل بهار و پاییز که خارج از اوج فصل گردشگری نیز هستند، زمان بسیار خوبی برای سفر به میلان باشند. البته در این بین، در هفته طراحی میلان که در آوریل برگزار می گردد و بعلاوه هفته مُد که در سپتامبر و اکتبر جریان دارد، شهر میلاد بسیار شلوغ خواهد بود.

زبان رایج: ایتالیایی زبان اصلی و رایجی است که در شهر میلان صحبت می گردد؛ هرچند شما می توانید با بسیاری از کارکنان هتل ها و رستوران ها به زبان انگلیسی صحبت کنید و در این زمینه با مسئله ای روبرو نخواهید شد.

ارز مرسوم: ایتالیا جزوی از اتحادیه اروپا است و همچون دیگر شهرهای این کشور، ارز رایج در میلان، یورو است.

حمل و نقل عمومی: میلان از وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوبی برخوردار است که شامل اتوبوس ها، تراموا و سیستم متروی گسترده می گردد.

فرودگاه های میلان

میلان دو فرودگاه دارد که یکی از آن ها، فرودگاهی بین المللی و بزرگی به نام مالپنسا (Malpensa) در شمال غربی شهر واقع شده است و دیگری نیز به نام لینت (Linate) در شرق شهر نهاده شده و مخصوص پروازهای داخل کشور و اروپا است. در نزدیکی شهر میلان نیز فرودگاه برگامو (Bergamo Airport) واقع شده است که از آنجا می توان به دیگر منطقه ها اروپا سفر کرد.

خرید کردن در میلان

میلان به عنوان مرکز طراحی و مُد اروپا مقصدی ایدئال برای علاقه مندان به خرید به شمار می رود. در اینجا می توان انواع لباس ها، کفش ها و زیورآلات لوکس و برجسته را نقاط مختلف شهر پیدا کرد. مرکز خرید Corso Vittorio Emanuele II در نزدیکی میدان دلا اسکالا، فروشگاه مونته ناپلئون (Monte Napoleone) در نزدیکی کلیسای دومو یا فروشگاه ویا دانته (Via Dante) از جمله فروشگاه های برجسته شهر به شمار می روند که برندهای مد روز را به فروش گذاشته اند.

جاهای تماشای میلان

میلان پر از جاهای تماشای زیبا و خارق العاده است که مطمئنا گشت و گذار در میان آن ها می تواند اوقات بسیار خوشی را برای هر فردی رقم بزند. در ادامه می توانید بعضی از جاذبه های برتر این شهر را مشاهده کنید.

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه (Santa Maria delle Grazie) نقاشی بسیار مشهور داوینچی به نام شام آخر را درون خودش جای داده است. با اینکه این بنا در سال 1943 میلادی مورد اصابت بمب نهاده شد اما نقاشی سالم ماند و امروزه نیز به عنوان میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده است.

کلیسای جامع میلان

کلیسای جامع میلان به عنوان بزرگترین کلیسای جامع گوتیک در سراسر دنیا معروفیت دارد که میدان آن یکی از محبوب ترین مکان های میلان برای عکاسی به شمار می رود و مرکز و نقطه کانونی شهر است. در بازدید خود از این کلیسا حتما با آسانسور یا از پله های آن بالا بروید تا از پشت بام این کلیسا شاهد مناظری خیره نماینده و تماشایی از افق شهر باشید.

خانه اپرای لا اسکالا

خانه اپرای لا اسکالا می تواند بیش از 2000 نفر را درون خودش جای بدهد و سالن اپرای ایتالیایی بسیار معروفی محسوب می گردد که در سال 1778 میلادی ساخته شده است. فضای داخلی این بنا بسیار مجلل است و هر بازتماشاماینده ای را به حیرت وا می دارد. موزه ای نیز در هم مکان دایر است که علاقه مندان به اپرا می توانند از آن تماشا نمایند یا با تهیه بلیط، به تماشای اجرای اپرا بنشینند.

گالری ویتوریو امانوئل

گالری ویتوریو امانوئل (Galleria Vittorio Emanuele II) فروشگاهی بسیار بزرگ با سقفی شیشه ای است که ردیفی از مغازه ها، بارها و رستوران های گران قیمت را در خود جای داده است. این بنا بین سال های 1865 تا 1877 میلادی ساخته شده و میدان های دومو و لا اسکالا را به یکدیگر متصل می نماید.

قصر سفورزا

قصر باشکوه سفورزا (Castello Sforzesco) در ابتدا در قرن چهاردهم میلادی به وسیله حاکم وقت ویسکونتی ساخته شد اما از بین رفت تا اینکه مدتی کوتاه پس از آن، سفورزا آن را بازسازی کرد. این بنا در قرن نوزدهم میلادی به یک مجموعه موزه تبدیل شد و از جمله جاهای تماشای برجسته میلان به شمار می رود.

از جمله دیگر جاهای تماشای میلان نیز می توان به موزه ملی علم و فناوری لئوناردو داوینچی (National Museum of Science and Technology Leonardo da Vinci)، کلیسای سنت آمبروجیو (Basilica di SantAmbrogio) متعلق به قرن چهارم میلادی و گالری هنری بررا (Pinacoteca di Brera) اشاره نمود.

منبع: فوت و فن / tripsavvy
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2220

به "راهنمای سفر به میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا (تور ایتالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا (تور ایتالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید