نفتی های خوزستان، سرخابی های مرکز را متوقف می نمایند؟

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران/خوزستان تیم های فوتبال نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف سرخ آبی های مرکز می فرایند.

نفتی های خوزستان، سرخابی های مرکز را متوقف می نمایند؟

هفته هفتم لیگ برتر از امروز (دوشنبه) شروع می گردد که تیم های فوتبال نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با استقلال و پرسپولیس ملاقات می نمایند.

نفت آبادان - استقلال

منصوریان پس از یک نبرد سخت با پرسپولیس، به بازی با تیم سابق خود استقلال تهران رسیده است. منصوریان که فرایند تیمش را رو به رشد می داند، در حالی امروز به مصاف استقلال آماده می رود که چند بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد اما امیدوار است با بنزین سبز تیمش یعنی استفاده از چند بازیکن جوان، بتواند استقلال را تحت فشار قرار دهد و امتیاز بگیرد.

در آن سوی میدان نیز استقلالی واقع شده است که با 2 تساوی هفته های اخیر خود از صدر جدول فاصله گرفته و در رده سوم واقع شده است. بازی با نفت برای آبی های مرکز جهت بازگشت به صدر جدول در صورت لغزش رقبا اهمیت زیادی دارد، ملاقاتی که استقلالی ها مجددا بازیکنان خارجی خود را هم در اختیار دارند. البته این بازی برای نفتی ها هم اهمیت دوچندان دارد زیرا هم می خواهند بازی خانگی را ببرند و هم برای دومین هفته متوالی امتیاز از دست ندهند. تقابل منصوریان با تیم سابق خود می تواند از مجذوب کننده ترین بازی های هفته هفتم لیگ برتر باشد.

نفت آبادان از ساعت 16 امروز با تیم استقلال ملاقات می نماید.

پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان با دو شکست متوالی و همراه با اعتراضات بسیار به داوری ها به بازی مهم با پرسپولیس رسیده است؛ اما واریز 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان تا حدودی مرهمی بر درد بازیکنان نفت شده تا فارغ از مسائل دیگر تمرینات خوبی برای بازی با پرسپولیس داشته باشند.

گل محمدی هم عنوان نموده که تیمش پس از پیروزی برابر صنعت نفت، از نظر روحی شرایط بهتری دارد، هرچند به خاطر بدقولی باشگاه، مسائلی گریبان گیر بازیکنانش شده اما در پی نمایش یک بازی خوب هستند. البته گل محمدی می داند که نفت تیم آسانی برای آن ها نیست و اگرچه نتوانسته هنوز امتیازات خوبی جمع آوری کند اما بازی های خوبی به نمایش گذاشته است و می تواند روز سختی را برای سرخ پوشان مرکز رقم بزند.

نفت از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ملاقاتی خارج از خانه به مصاف تیم پرسپولیس می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1935

به "نفتی های خوزستان، سرخابی های مرکز را متوقف می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفتی های خوزستان، سرخابی های مرکز را متوقف می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید