پنج گانه پرسپولیس تا پنجمین قهرمانی؛ از فولاد تا پیکان

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر باید پنج دیدار باقیمانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا بدون توجه به نتایج سایر رقیبان خود نظیر سپاهان اصفهان و استقلال تهران جام را بالای سر بگیرد.

پنج گانه پرسپولیس تا پنجمین قهرمانی؛ از فولاد تا پیکان

پنج گانه شاگردان یحیی گل محمدی از امروز سه شنبه با دیدار مقابل فولاد در گرمای بالای 50 درجه اهواز برگزار می شود تا سرخ ها یکی از دو دیدار خارج از تهران را برگزار کنند.

فولاد که با کسب 35 امتیاز در رده ششم حضور دارد با جواد نکونام دنبال تکرار کسب لیگ قهرمانان 2022 آسیا است و یکی از سخت ترین حریفان پرسپولیس در راستا قهرمانی محسوب می شود.

نکونام که در دوران فوتبالی خود با پیراهن استقلال تهران در لیگ برتر طعم قهرمانی را چشیده است می تواند تبدیل به سدی فولادی برای پرسپولیس شود تا علاوه بر کسب نخستین پیروزی خود در جایگاه مربی مقابل سرخپوشان مرکز، شانس فولاد را برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول افزایش دهد.

از سوی دیگر فاصله دو امتیازی پرسپولیس و سپاهان در رتبه های اول و دوم شکننده است و هر نتیجه ای جز برد سرخ ها می تواند شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان را امیدوار به رسیدن به صدر جدول کند.

سرخپوشان پس از دیدار سخت خود در اهواز به تهران باز می گردند تا مقابل تیمی قرار بگیرند که تا خاتمه هفته 25 تنها مقابل آن تن به شکست داده است. آلومینیوم در جدول رقابت های لیگ برتر با حضور در رتبه چهارم بهترین جایگاه را نسبت به سایر رقیان پرسپولیس در پنج بازی خاتمهی لیگ برتر دارد.

پرسپولیس در آزادی مقابل آلومینیوم اراک و سپس به تبریز می رود تا مقابل ماشین سازی به میدان برود. نبردی که آخرین دیدار سرخ ها در لیگ برتر بیستم خارج از مرکز برگزار می شود چرا که دو دیدار باقیمانده این تیم مقابل تراکتور و پیکان در تهران برگزار می شود.

نگاه اجمالی به شرایط رقیبان پرسپولیس در لیگ برتر و دیدارهایی که این تیم در داخل و خارج از خانه برگزار می کند نشان از دشواری بازی با فولاد خوزستان در اهواز دارد. بدون شک سه امتیاز این دیدار می تواند پرسپولیس امیدوارتر از همیشه به تکرار قهرمانی در لیگ برتر فوتبال باشگاهی ایران کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 21:10 سه شنبه هفته جاری میهمان فولاد در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1755

به "پنج گانه پرسپولیس تا پنجمین قهرمانی؛ از فولاد تا پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج گانه پرسپولیس تا پنجمین قهرمانی؛ از فولاد تا پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید