نشست الکاظمی با احزاب سیاسی عراق در منزل العامری

به گزارش دکتر برای تو، یک منبع نزدیک به نخست وزیر عراق از نشست وی با تعدادی از رهبران جریان های سیاسی در منزل هادی العامری اطلاع داد.

نشست الکاظمی با احزاب سیاسی عراق در منزل العامری

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به نقل از شفق نیوز، یک منبع نزدیک به مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق گفت که الکاظمی نشست مهمی را در منزل هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح برگزار و در آن با بعضی از رهبران سیاسی فراکسیون های دیگر ملاقات کرد.

منبع مذکور همچنین گفت، حاضران در این نشست در مورد نتایج سفر به آمریکا و توافقات صورت گرفته در آنجا به ویژه در مورد حضور نیروهای خارجی و آمریکایی در عراق به بحث و گفتگو پرداختند.

پیشتر سعد السعدی، یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق در سخنانی اعلام نموده بود که به زودی نشستی میان مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور با تمامی احزاب سیاسی عراق جهت آنالیز یک پرونده بسیار مهم برگزار می گردد.

السعدی در این باره تصریح نموده بود: ازجمله مهم ترین مأموریت های دولت الکاظمی، مسأله اخراج نیروهای خارجی از عراق است و ما در این راستا، خواهان انجام یک گفت وگوی صریح با آمریکا در جریان سفر او به آمریکا شدیم.

وی اضافه نمود: ملاقاتی میان الکاظمی و رهبران تمامی احزاب سیاسی عراق با هدف ارائه گزارشی واضح و روشن از نتایج این سفر و توافقات صورت گرفته در واشنگتن انجام می گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1104

به "نشست الکاظمی با احزاب سیاسی عراق در منزل العامری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست الکاظمی با احزاب سیاسی عراق در منزل العامری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید