تور یونان ارزان: کاهش محدودیت های سفر و قرنطینه در یونان

به گزارش دکتر برای تو، مقامات یونان از کاهش محدودیت های سفر و گردشگری برای افراد واکسینه شده و افراد دارای پاسخ منفی تست کرونا خبر دادند.

تور یونان ارزان: کاهش محدودیت های سفر و قرنطینه در یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

بنا بر تصمیم مقامات کشور یونان، محدودیت های سفر و قرنطینه برای مسافرانی که واکسینه شده اند یا پاسخ تست کرونای آنان منفی بوده است، کاهش پیدا خواهد نمود. این تصمیم که از آن با عنوان نخستین قدم ها برای بازگشت به شرایط عادی جهانگردی یاد نموده اند، محدودیت های سفر را برای چند منبع جهانگردی اصلی این کشور یعنی اروپا، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا لغو کردند.

به این ترتیب، برای نخستین بار پس از مارس 2020 مرزهای یونان به روی جهانگردان آمریکایی گگردده خواهد شد. بعلاوه مسافرانی که از اتحادیه اروپا، بریتانیا، صربستان و امارات قصد سفر به یونان را دارند و نتیجه آزمایش کرونای 72 ساعت قبل آن ها منفی است یا واکسینه شده اند، می توانند بدون سپری کردن قرنطینه وارد این کشور شوند.

بنا بر گفته وزیر جهانگردی یونان، تصمیم مذکور مقدمه ای برای پذیرش کامل جهانگردان در 14 مه است.

لازم به ذکر است که جهانگردی بیش از 20 درصد از فراوری ناخالص داخلی یونان را در برگرفته است و حدود 25 درصد از نیروهای کار این کشور را شامل می گردد. گرچه فرایند واکسیناسیون در یونان با سرعت زیادی همراه نیست، به نظر می رسد که با تسریع این امر محدودیت های بیشتر نیز تا 14 مه کاسته گردد. مقامات یونان برای پذیرش جهانگرد در جزایر این کشور به عنوان نقاطی عاری از ویروس کرونا، حساب ویژه ای باز نموده اند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2080

به "تور یونان ارزان: کاهش محدودیت های سفر و قرنطینه در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: کاهش محدودیت های سفر و قرنطینه در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید