تور کوالالامپور ارزان: افتتاح اولین هتل مونوپولی دنیا در کوالالامپور در سال 2019

به گزارش دکتر برای تو، اگر هوادار یک بازی فکری رومیزی خاص (بوردگیم ها) هستید، تعطیلات سال آینده حتما یک سر به مالزی بزنید.

تور کوالالامپور ارزان: افتتاح اولین هتل مونوپولی دنیا در کوالالامپور در سال 2019

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور ارزان از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

اولین هتل مونوپولی دنیا در سال 2019 در مرکز مالزی، کوالالامپور، افتتاح خواهد شد. این هتل پنج ستاره که دارای 225 اتاق است، بر اساس بازی مونوپولی و با حال و هوای گتسبی بزرگ در دهه 1920 طراحی شده است. قرار است این هتل، یکی از جاذبه های گردشگری مالزی باشد؛ چون در طول 83 سالی که از عمر آن می گذرد، بیش از یک میلیارد نفر در 114 کشور در سراسر دنیا آن را بازی نموده اند.

این هتل در M101 Bukit Bintang ساخته و تحت نظارت گروه Sirocco M101 مدیریت خواهد شد. به تازگی، قرارداد صدور مجوز به وسیله M101 و یک شرکت تفریح چند ملیتی آمریکایی به نام Hasbro، که مالک این بازی فکری مشهور است، امضا شده است.

در بازی مونوپولی، هر کدام از بازیگران تاس می اندازند و به نوبت روی صفحه حرکت می نمایند، ملک خرید و فروش می نمایند و خانه و هتل می سازند. اجاره ها را از رقیبان خود جمع آوری می نمایند و سعی می نمایند تا آن ها را ورشکست نمایند. این بازی، اولین بار در سال 1935 به بازار عرضه شد و همچنان جایگاه خوب خود را در میان بازی های فکری حفظ کرد. توسعه دهندگان این هتل امیدوار هستند که آن ها هم به مقدار بازی توجه علاقه مندان را به خود جلب نمایند.

وزیر گردشگری و فرهنگ مالزی، داتوک سری محمد نظری عبدالعزیز، در مراسم امضای توافق نامه صدور مجوز گفت:

امروز، انتخاب هتل فقط به معنی یک شب اقامت و خواب نیست. نسل نو در پی تجربه ای به یاد ماندنی تحت تاثیر محیط، معماری، اشیاء و چشم انداز های پانوراما هستند. نسل های دیگر کسب تجربه در کشورهای دیگر را مهم می دانند و سعی می نمایند در هنگام مسافرت، تجربه هایی این چنینی داشته باشند. هتل هایی مانند عمارت مونوپولی که از ویژگی های مربوط به این بازی بهره می برند، حتی بدون در نظر گرفتن مکان استراتژیک آن، توجه گردشگران را به مالزی جلب می نمایند تا نه تنها اقامتی طولانی تر داشته باشند، بلکه در آینده باز هم برای بازدید این جا بیایند.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2035

به "تور کوالالامپور ارزان: افتتاح اولین هتل مونوپولی دنیا در کوالالامپور در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوالالامپور ارزان: افتتاح اولین هتل مونوپولی دنیا در کوالالامپور در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید