مهم ترین روش های شکنجه زندانیان سیاسی در امارات

به گزارش دکتر برای تو، همزمان با روز جهانی مبارزه با شکنجه، یک مرکز حقوقی اماراتی از روش های شکنجه به کار رفته در زندان ها و بازداشتگاه های امارات پرده برداشت.

مهم ترین روش های شکنجه زندانیان سیاسی در امارات

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مرکز حمایت از بازداشت شدگان امارات در گزارشی که در صفحه این مرکز در توئیتر منتشر شد، تاکید نمود، تمامی بازداشت شدگان و زندانیان سیاسی مخالف دولت ابوظبی به شکل سازمان دهی شده ای شکنجه شده و بعضی از آنها حتی مورد تجاوز هم قرار می گیرند.

در بخشی از این گزارش تاکید شده است، شکنجه در زندان های امارات متحده عربی شکنجه به مضروب شدن با استفاده از چوب یا چک و لگد ختم نمی گردد بلکه می توان این روش ها را حداقل وسایل شکنجه ای توصیف کرد که بازداشت شدگان با آن روبرو می شوند.

به گفته این مرکز، دولت امارات متحده عربی از تجربیات زندان های بدنامی همانند گوانتانامو الگو برداری نموده و آن را در زندان های خود به کار می گیرد.

ازدحام در زندان های امارات به شدت طاقت فرسا شده است و زندانیان سیاسی مجبور هستند علاوه بر شکنجه های غیر انسانی، مسائل ازدحام شدید را هم تحمل نمایند.

در این گزارش به انواع مختفی از شکنجه ها اشاره شده است که به طور روزمره در زندان های امنیتی دولت امارات متحده عربی به کار می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1726

به "مهم ترین روش های شکنجه زندانیان سیاسی در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین روش های شکنجه زندانیان سیاسی در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید