صدور مجوز برای سه شرکت هواپیمایی از سوی امارات به منظور بازگرداندن هموطنان ایرانی

به گزارش دکتر برای تو، سفارت ایران در ابوظبی از صدور مجوز توسط سازمان هواپیمایی کشوری امارات برای سه شرکت هواپیمایی ایرانی به منظور بازگرداندن هموطنان طی روزهای آینده اطلاع داد.

صدور مجوز برای سه شرکت هواپیمایی از سوی امارات به منظور بازگرداندن هموطنان ایرانی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی امروز (سه شنبه) دوم اردیبهشت ماه 1399 در اطلاعیه هایی ضمن تشکر از وزارت خارجه و همکاری های بین المللی امارات عربی متحده از صدور مجوز پرواز به سه شرکت هواپیمایی ایرانی (ایران ایر، قشم ایر و کیش ایر) برای بازگرداندن مسافران ایرانی از امارات عربی متحده به داخل کشور اطلاع داد.

در یکی از این اطلاعیه ها آمده است: در آخرین روزهای پایانی ماه شعبان المعظم و ورود به ماه مبارک رمضان ، با همکاری وزارت خارجه و همکاری های بین المللی امارات عربی متحده و پیگیری های مستمر به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی، سازمان هواپیمایی کشوری امارات، مجوز پرواز هواپیمایی ایران ایر (برای روز پنجشنبه 23 آوریل، چهارم اردیبهشت ماه 1399) از دبی به شیراز، جهت بازگشت مسافران ایرانی به کشور را صادر کرد.

در این اطلاعیه از هموطنان ایرانی خواسته شده برای اطلاع از برنامه پروازی و اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی ایران ایر با شماره 042240200- 0565221989 تماس بگیرند.

از سوی دیگر سازمان هواپیمایی امارات مجوز پرواز هواپیمایی کیش ایر (برای روز چهارشنبه 22 آوریل، سوم اردیبهشت ماه 1399) از دبی به بندرعباس برای بازگشت مسافران ایرانی را صادر کرد.

سفارت ایران از هموطنان ایرانی خواسته به منظور دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه پروازی و اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی کیش ایر با شماره 04272006 - 0554517479 تماس حاصل نمایند.

به گزارش فارس، براساس اطلاعیه دیگری که از سوی سفارت ایران در ابوظبی صادر شده اعلام شده است که با همکاری وزارت خارجه و همکاری های بین المللی امارات عربی متحده و پیگیری های به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی، سازمان هواپیمایی کشوری امارات، مجوز سه پرواز هواپیمایی قشم ایر از دبی به قشم را به منظور بازگشت هموطنان ایرانی به کشور صادر نموده است.

بر این اساس هموطنان ایرانی به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این سه پرواز می توانند با دفتر هواپیمایی قشم ایر با شماره 042285550 تماس برقرار نمایند.

این سفارتخانه برنامه پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر را به توضیح ذیر اعلام نموده است:

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 (22 آوریل 2020)

پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 (23 آوریل 2020)

آدینه 5 اردیبهشت 1399 (24 آوریل 2020)

به گزارش فارس، در پی شیوع کرونا و لغو پروازها تعدادی از هموطنان ایرانی در امارات متحده عربی برای بازگشت به کشور دچار مشکل شدند که با پیگیری های اجرا شده از سوی وزارت خارجه و سفارت ایران و همکاری وزارت خارجه امارات و موافقت سازمان هواپیمایی کشور امارات مجوز برقراری چندین پرواز یک طرفه به ایران صادر و هموطنان ایرانی به کشور بازگشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 965

به "صدور مجوز برای سه شرکت هواپیمایی از سوی امارات به منظور بازگرداندن هموطنان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز برای سه شرکت هواپیمایی از سوی امارات به منظور بازگرداندن هموطنان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید