فوتبال دنیا، پائولو دیبالا: به ژوزه مورینیو توهین نکردم، منتظر دست و پنجه نرم کردن با دل پیرو هستم!

به گزارش دکتر برای تو، فوتبال دنیا - پائولو دیبالا می گوید محتوای مکالمه کوتاهش با ژوزه مورینیو در خاتمه بازی اخیر تیم های یوونتوس و منچستریونایتد توهین آمیز نبوده است.

فوتبال دنیا، پائولو دیبالا: به ژوزه مورینیو توهین نکردم، منتظر دست و پنجه نرم کردن با دل پیرو هستم!

به گزارش خبرنگاران، پائولو دیبالا می گوید صحبت کوتاهی که با ژوزه مورینیو در خاتمه بازی چهارشنبه تیم های فوتبال یوونتوس و منچستر یونایتد داشت صرفاً برای تذکر به سرمربی شیاطین سرخ بابت ژست جنجالی اش بوده و به هیچ عنوان به آقای خاص توهین نکرده است.

پس از آنکه ژوزه مورینیو به قول خودش توهین طرفداران یوونتوس را با دریافت دست خود کنار گوشش تلافی کرد، دیبالا و لئوناردو بونوچی، به سمت او رفتند و با نارضایتی از ژشت او چند کلمه ای با سرمربی سابق اینتر صحبت کردند.

دیبالا در این باره به شبکه اسکای گفت: من فقط به او گفتم که نباید چنین حرکتی را انجام می داد چون با آن حرکت فقط بر شدت تنشی که وجود داشت افزوده شد. گاهی اوقات به شما توهین می گردد که این بد است اما بدتر از آن این است که کاری انجام بدهی که بر شدت تنشی که هست اضافه گردد. من به او گفتم که دلیلی نداشت این حرکت را انجام دهی و توهین نکردم. من فقط همین یک جمله را به او گفتم و رفتم.

یوونتوس فردا (یکشنبه) در هفته دوازدهم سری A میهمان میلان است که این بازی بانوی پیر را مقابل بازیکن سابقش گونسالو ایگواین قرار می دهد، کسی که تابستان سال جاری از بیانکونری به روسونری پیوست. ایگواین اما به تازگی از بند مصدومیت خارج شده و به تمرینات برگشته است.

دیبالا راجع به این بازی هم گفت: من فکر می کنم که هر دو تیم در وضعیتی خوبی به این بازی رسیده اند چون در تمامی رقابت ها دارند بسیار خوب کار می نمایند و من مطمئنم که این بازی مثل همه مصاف های قبلی دو تیم فوق العاده می گردد. ما امیدواریم که یک بازی فوق العاده انجام دهیم و با 3 امتیاز به خانه برگردیم. گونسالو ایگواین؟ ما چند روز پیش با هم صحبت کردیم و الان روبه رو شدن با او احساس عجیبی دارد. ما پیش از این او را می شناختیم و در کنار هم جام های زیادی بردیم.

پائولو دیبالا در یوونتوس پیراهن شماره 10 را می پوشد، پیراهنی که زمانی به اسطوره این تیم آلساندرو دل پیرو تعلق داشت و هفته گذشته چهل و چهارمین سالروز تولد دل پیرو بود.

سال گذشته دل پیرو، دیبالا را به چالش زدن ضربات ایستگاهی با حضور جان لوئیجی بوفون، سنگربان سابق یوونتوس درون دروازه دعوت کرد که البته هنوز محقق نشده است. دیبالا در این باره گفت: من منتظر دل پیرو هستم. برای او پیامی فرستادم چون همیشه می خواهم از هر فرصت برای تشکر از او استفاده کنم چون او آدم فوق العاده ای است که همیشه نسبت به من لطف داشته است. تعریف او مرا خوشحال می نماید، چون بازیکن و انسانی بزرگ است که می تواند یک نماد باشد اما نه فقط برای یوونتوس. من امیدوارم که یک روز ما بتوانیم راهی برای انجام این چالش پیدا کنیم. می توانیم در آمریکا یا آرژانتین هم انجامش دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 77

به "فوتبال دنیا، پائولو دیبالا: به ژوزه مورینیو توهین نکردم، منتظر دست و پنجه نرم کردن با دل پیرو هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پائولو دیبالا: به ژوزه مورینیو توهین نکردم، منتظر دست و پنجه نرم کردن با دل پیرو هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید