ساسولو هم به سوپر ماریو نه گفت

به گزارش دکتر برای تو، پس از میلان، لیورپول و بشیکتاش، ساسولو هم مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا را از بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا ناامید کرد.

ساسولو هم به سوپر ماریو نه گفت

به گزارش خبرنگاران، مدیر اجرایی باشگاه ساسولوی ایتالیا تأکید کرد که تمایلی به خرید ماریو بالوتلی ندارد. بالوتلی در انتها فصل گذشته با اتمام مدت حضور قرضی اش در میلان، به لیورپول برگشت اما سرمربی آلمانی این تیم یورگن کلوپ به او گفت که جایی در برنامه هایش ندارد و بهتر است که به دنبال یک تیم جدید باشد.

مدت کوتاهی بعد از آن اتفاق، رئیس تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه با تمجید از بالوتلی، مهاجم پیشین آتزوری را امیدوار کرد هرچند کمتر از یک هفته بعد سرمربی این تیم گفت که سوپرماریو به کار او نمی آید.

به این ترتیب بالوتلی به انگلیس برگشت تا در کنار تیم زیر 23 ساله های لیورپول تمرین کند تا اینکه شایعه تمایل ساسولو به خرید وی مطرح و این مهاجم 26 ساله به بازگشت به سری A امیدوار شد، اما امید او برای پیوستن به سبز و مشکی پوشان کالچو هم خیلی دوام نداشت، چرا که رئیس باشگاه ساسولو نیز اعلام کرد شایعه پیوستن سوپرماریو به جمع شاگردان دی فرانچسکو صحت ندارد.

جووانی کارنوالی در این باره به شبکه رای اسپورت گفت: مینو رایولا (مدیربرنامه های بالوتلی) او را به ما پیشنهاد داد، اما ما پیشنهادش را نپذیرفتیم.

عملکرد ضعیف بالوتلی در فصل گذشته تأثیربه سزایی در بی میلی تیم های اروپایی برای جذب وی داشته است. او در 20 بازی که فصل پیش برای میلان در سری A انجام داد، تنها یک گل زد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 764

به "ساسولو هم به سوپر ماریو نه گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساسولو هم به سوپر ماریو نه گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید