ضعف عملکرد در جذب توریست

به گزارش دکتر برای تو، استان کرمان با وجود آثار تاریخی و گردشگری فراوانی که دارد، آنطور که باید و شاید به جذب توریست در شهرستان های مختلف نپرداخته است. این موضوع در حال حاضر باید در برنامه های اصلی قرار گیرد تا این استان بتواند از این ظرفیت بالقوه به صورت بالفعل استفاده نموده و از اقتصاد آن بهره ببرد.

ضعف عملکرد در جذب توریست

یکی از شهرستان های استان کرمان، شهر بابک است که از توان خوبی برای تبدیل شدن به یکی از قطب های گردشگری در ایران برخوردار است. از روستای میمند گرفته تا عمارت موسی خان و روستای ریسه جز جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان به شمار می آید.

در همین خصوص اخیرا نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت صنعت توریسم در شهر بابک گفته است: با اینکه استان کرمان از پتانسیل های زیاد گردشگری برخوردار است و می تواند صنعت توریسم را به صورت حرفه ای دنبال کند، ولی ما نتوانستیم به خوبی در استان کرمان و در کشور این صنعت را معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، علی اسدی، نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس در تذکری به سازمان میراث فرهنگی بیان نمود: با اینکه استان کرمان از پتانسیل های زیاد گردشگری برخوردار است و می تواند صنعت توریسم را به صورت حرفه ای دنبال کند، ولی ما نتوانستیم به خوبی در استان کرمان و در کشور این صنعت را معرفی کنیم.

وی اضافه نمود: در زمینه جذب توریست ضعیف عمل کردیم، روستای تاریخی میمند در شهرستان شهر بابک به تنهایی می توانست عامل جذابی در توسعه صنعت توریست باشد، همچنین رونق مالی و اشتغال را به ارمغان بیاورد.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 282

به "ضعف عملکرد در جذب توریست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف عملکرد در جذب توریست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید