شارژ بی سیم برای آیفون های 2021

به گزارش دکتر برای تو، البته از چند سال قبل شایعات مختلفی در این باره وجود داشت. هرچند اپل از چند سال قبل در بعضی دستگاه هایش از یو اس بی سی استفاده می نماید، با وجود این پورت لایتنینگ را برای اتصال در دستگاه های آی فون11 استفاده نموده است.

شارژ بی سیم برای آیفون های 2021

یکی از کارشناسان فناوری پیش بینی می نماید اپل در 2021 میلادی پورت شارژ لایتنینگ را در آی فون حذف می نماید. به این ترتیب راستا برای شارژ وایرلس دستگاه های این شرکت فراهم می گردد. مینگ چی کو یکی از کارشناسان فناوری معتقد است اپل به زودی پورت های لایتنینگ را برای شارژ آی فون حذف و راستا را برای شارژ بی سیم دستگاه ها هموارتر می نماید. او پیش بینی می نماید آی فون با قابلیت شارژ بی سیم در اپل در 2021 میلادی فراوری می گردد.

البته از چند سال قبل شایعات مختلفی در این باره وجود داشت. هرچند اپل از چند سال قبل در بعضی دستگاه هایش از یو اس بی سی استفاده می نماید، با وجود این پورت لایتنینگ را برای اتصال در دستگاه های آی فون11 استفاده نموده است.

کو معتقد است اپل با تغییر پورت لایتنینگ می تواند فروش محصولات خود را افزایش دهد و تجربه شارژ وایرلس را برای کاربرانش فراهم کند. البته شایعات دیگری نیز وجود دارد که طبق آن ها اپل به جای پورت لایتنینگ از یواس بی سی استفاده خواهد نمود.

منبع: فرادید
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 585

به "شارژ بی سیم برای آیفون های 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ بی سیم برای آیفون های 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید