خرده فروشان چینی قیمت های آیفون 11 را در دوران همه گیری COVID-19 کاهش دادند

به گزارش دکتر برای تو، بیماری همه گیر COVID-19 همچنان بر زندگی روزمره ما تأثیر می گذارد، اما ممکن است فرصتی برای بعضی باشد که تلفن هایی جدید با تخفیف قابل توجهی بخرند. درواقع شیوع کرونا باعث شده بعضی محصولات اپل تخفیف های مناسبی بگیرند.

خرده فروشان چینی قیمت های آیفون 11 را در دوران همه گیری COVID-19 کاهش دادند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، درآمد غول فناوری ایالات متحده در سایه شیوع کرونا کاهش یافته است. اکنون در کوشش برای افزایش فروش و بهبودی از ضرر های اقتصادی، خرده فروشان آنلاین در چین تخفیف های سنگینی را در آیفون 11 و آیفون 11 پرو ارائه می دهند.

در همین حال، شرکای اپل در زنجیره تأمین تایوان نیز به دلیل کاهش تقاضا انتظار دارند که تخفیف هایی را تجربه نمایند. زیرا مردم ترجیح می دهند در شرایط فعلی پول خود را برای موارد اساسی تری خرج نمایند. کاهش قیمت های آیفون همزمان می توانند الگوی بعضی دیگر از فراوری نمایندگان گوشی های هوشمند باشد یا نباشد.

درواقع در شرایطی که آیفون تخفیف هایی را تجربه می نماید، ممکن است بعضی دیگر از برند ها به علت کوشش برای جبران ضرر های اقتصادی خود حتی افزایش قیمت را تجربه نمایند. گرچه همانطور که اشاره شد در شرایط فعل خریداران تمایل چندانی به صرف هزینه های کلان برای خرید گوشی ندارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 936

به "خرده فروشان چینی قیمت های آیفون 11 را در دوران همه گیری COVID-19 کاهش دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرده فروشان چینی قیمت های آیفون 11 را در دوران همه گیری COVID-19 کاهش دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید