اولین مدل آیفون در حراجی چند فروخته شد؟، عکس

به گزارش دکتر برای تو، دیجیاتو نوشت: استیو جابز در ژانویه 2007 از نخستین مدل آیفون رونمایی کرد و وعده داد که این محصول اپل تاریخ ساز خواهد بود. حال یک نمونه از این دستگاه که بسته بندی شرکتی آن پس از حدود 15 سال باز نشده طی یک حراجی به قیمت 35 هزار دلار فروش رفته است.

اولین مدل آیفون در حراجی چند فروخته شد؟، عکس

گفتنی است آن سال و در هنگام عرضه نخستین آیفون انتظار بر این بود که گوشی مذکور با نمایشگر لمسی، دوربین 2 مگاپیکسلی و قابلیت های وب گردی یک تکان اساسی به دنیای در حال شکل گیری گوشی های هوشمند بدهد.

نتیجتا با گذشت زمان نه تنها تاریخ ساز شدن اپل را به چشم دیدیم، بلکه نخستین مدل آیفون چنان تاثیری در بازار ایجاد کرد که هفته گذشته یک نمونه از آن با بسته بندی باز نشده، پس از گذشت تمامی این سال ها با قیمت 35414 دلار فروش رسید.

شاید بد نباشد به این نکته هم اشاره گردد که در کنار این آیفون، یک آیپاد 5 گیگابایتی نسل اول و همچنان آکبند نیز با قیمت 25000 دلار به فروش رسید.

اطلاعات تکمیلی از حراج آیفون نسل یکم

گفتنی است که این آیفون با شماره مدل A1203 دارای 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و بسته بندی محصول همانطور که پیش تر مورد اشاره نهاده شد از حدود 15 سال پیش دست نخورده به جای مانده است.

به گفته حراجی RR جعبه این گوشی (عکس بالا) حامل تصویری از نسل اول آیفون با ابعاد حقیقی است و در آن می توان آیکون 12 اپلیکیشن را روی نمایشگر محصول مشاهده کرد. این 12 آیکون نشان می دهند محصول مذکور در رده نخستین آیفون های فراوری شده اواسط سال 2007 قرار گرفته است که با قیمت 599 دلار عرضه شده بودند.

این در حالی است که آیفون های اواخر سال 2007 در تصاویر بسته بندی خود دارای یک آیکون اضافی برای آی تیونز هستند و 13 آیکون را روی تصویر محصول به نمایش گذاشته اند.

در انتها باید گفت این مجموعه از حراج های RR که تحت عنوان اپل، جابز و سخت افزار کامپیوتر برگزار شده بود پس از به مزایده گذاشتن بیش از 70 شی تاریخی در حوزه کامپیوتر، هفته گذشته به انتها رسید.

227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2141

به "اولین مدل آیفون در حراجی چند فروخته شد؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مدل آیفون در حراجی چند فروخته شد؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید