سرخی سخاوت دانشجویان زنجانی

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران/زنجان مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: دانشجویان زنجانی در پویش سخاوت سرخ شرکت کردند.

سرخی سخاوت دانشجویان زنجانی

سیامک اسدی در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با اجرای پویش سخاوت سرخ، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای چهارمین سال متوالی با تشکیل کمپینی به نامسخاوت سرخ به مناسبت گرامی داشت 16 آذر و روز دانشجو اقدام به اهدای خون کردند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله بر تعداد دانشجویان شرکت کننده در این پویش اضافه نموده می گردد، اضافه نمود: این حرکت دانشجویان، نشان دهنده زنده بودن و پویایی جریان های دانشجویی است.

این مسئول با اشاره به اینکه پویش سخاوت سرخ تاکیدی بر رویکرد اجتماعی دانشجویان دارد، توضیح داد: دانشجویان نیز دغدغه دردها و رنج های مردم را دارند و توسعه اجتماعی مسئله اصلی شان است،

اسدی با اشاره به پایین بودن شاخص اهدای خون بانوان در کشور، ادامه داد: به رغم پایین بودن شاخص اهدای خون بانوان در کشور، مشارکت بی نظیر دختران دانشجو در این پویش قابل ستایش است.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان با بیان اینکه همه اهداکنندگان خون، سرمایه های اجتماعی و نظام سلامت هستند، اعلام نمود: هیچ قلمی قادر به توصیف ارزش کار این جوانان را که با درک احتیاج سازمان انتقال خون در فصل سرد به فرآورده های خونی قدم در این راه خیر نهاده اند، نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 587

به "سرخی سخاوت دانشجویان زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخی سخاوت دانشجویان زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید