زمان معین تکلیف خودروهای رسوبی در گمرک معین شد ، 207 دستگاه خودرو در بندر شهید رجایی مجوز ترخیص می خواهد

به گزارش دکتر برای تو، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به 207 دستگاه خودروی رسوبی در بندر شهید رجایی گفت: خودروها اگر مجوزهای استاندارد را دریافت نمایند، تا مهرماه مشخص تکلیف می شوند.

زمان معین تکلیف خودروهای رسوبی در گمرک معین شد ، 207 دستگاه خودرو در بندر شهید رجایی مجوز ترخیص می خواهد

به گزارش خبرنگاران، سید عبدالمجید اجتهادی اظهار کرد: پس از بازدید معاون رئیس جمهور از گمرکات بنادر، تصمیماتی برای معین تکلیف سریع کالاهای مانده در انبار به خصوص خودروها گرفته شد که تا ماه آینده خودروهای دارای استاندارد، معین تکلیف می شوند.

وی اضافه کرد: مقرر شد ظرف مدت 7 روز مجوزهای لازم برای اموال تملیکی و مواردی که در اختیار گمرک است، دریافت گردد.

اجتهادی ادامه داد: سفری را نیز به استان هرمزگان و گمرک شهید رجایی داشتیم و هماهنگی هایی صورت گرفت مبنی بر اینکه در معین تکلیف این کالاهایی که رسوب شده بود، اقداماتی انجام پذیرد. این کالاها عمدتا از سال های خیلی دور رسوب شده و قسمتی نیز برای سال 1400 تا 1402 است که در جریان آنالیز است و قرار شد تا سه ماه آینده معین تکلیف گردد از جمله خودروها که اگر مجوزهای استاندارد را دریافت نمایند، تا مهرماه معین تکلیف می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2306

به "زمان معین تکلیف خودروهای رسوبی در گمرک معین شد ، 207 دستگاه خودرو در بندر شهید رجایی مجوز ترخیص می خواهد" امتیاز دهید

3 کاربر به "زمان معین تکلیف خودروهای رسوبی در گمرک معین شد ، 207 دستگاه خودرو در بندر شهید رجایی مجوز ترخیص می خواهد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان معین تکلیف خودروهای رسوبی در گمرک معین شد ، 207 دستگاه خودرو در بندر شهید رجایی مجوز ترخیص می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید