بیمه شخص ثالث منوط به پرداخت عوارض آزادراهی خودرو شد

به گزارش دکتر برای تو، مفاصا حساب عوارض آزاد راهی از امروز شرط بیمه شخص ثالث خودروها شد. عباس بیات سرمدی مدیرکل بهره برداری از آزادراه ها پیش از این درباره موانع الکترونیکی شدن همه آزادراه ها گفت: گلوگاه های کافی که دریافت عوارض را به صورت 100 درصدی تضمین کند به تنهایی از سمت پلیس شدنی نیست. بیمه هم باید 100 درصد پای کار بیاید.

بیمه شخص ثالث منوط به پرداخت عوارض آزادراهی خودرو شد

بیت ران - به بیان مدیرکل بهره برداری از آزادراه ها، بیمه ها باید در هنگام ارائه خدمات بیمه ای و صدور بیمه شخص ثالث، از کاربران، مفاصای پرداخت عوارض آزادراهی بگیرد. اگر بیمه به این جریان ملحق گردد یاری شایانی می نماید. سرمایه گذارهای آزادراهی هم دیگر بهانه ای نخواهند داشت که این کار را انجام ندهند.

حالا به نظر می رسد شرکت های بیمه ای هم برای این موضوع جلو آمدند. تا جاییکه قائم مقام بیمه مرکزی بیان کرد شرط نو صدور بیمه نامه شخص ثالث از 17 تیرماه، احذ مفاصا حساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی خواهد بود.

در این راستا بیات سرمدی نیز اظهار کرد: به منظور اجرای تکلیف قانونی وزارت راه و شهرسازی مندرج در بند (ی) تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 و بند (ک) تبصره 11 قانون بودجه 1402 کل کشور مبنی بر الکترونیکی شدن اخذ عوارض آزادراهی، با برگزاری جلسات متعدد از سوی بخش خصوصی و دولتی سازکارهای مناسب به منظور تسهیل اجرای قانون پیگیری شد.

مفاصا حساب عوارض آزادراهی از امروز

مقرر شد از تاریخ 17 تیرماه بیمه شخص ثالث خودروها در صورت تسویه بدهی عوارض آزادراهی صادر گردد. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آنیرو، استفاده از نرم افزارهای پرداخت یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به پرداخت بدهی و تسویه عوارض آزادراهی خود اقدام نمایند.

مدیرکل بهره برداری از آزادراه ها اظهار کرد: بخش اعظمی از عوارض دریافتی از سوی شرکت های احداث، صرف نگهداری و ترمیم آزادراه ها می گردد. پرداخت آن به حفظ راه های کشور به عنوان سرمایه های ملی یاری شایانی می نماید.

آرین پارس موتور پول لاماری ایما را غیر قانونی می گیرد؟ / بخشنامه فروش نو

مرسدس بنز AMG One به کلکسیون خودرو والتری بوتاس اضافه شد

هزینه فراوری خودرو دنا پلاس در ایران خودرو چقدر است؟

خودروهای وارداتی کارکرده از کدام برندها خواهند بود؟

چانگان UNI-V هیبرید سدان اختصاصی پارس خودرو / آنالیز تخصصی

قیمت لاستیک خودرو در بازار / جدول قیمت به روز تیر 1402

شرکت مگاموتور با DAE چین همکار شد / آغاز تغییرات در موتور خودروهای سایپا

منبع: بیت ران
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2282

به "بیمه شخص ثالث منوط به پرداخت عوارض آزادراهی خودرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه شخص ثالث منوط به پرداخت عوارض آزادراهی خودرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید