رونمایی از پرسپولیس یحیی

به گزارش دکتر برای تو، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر امروز با برگزاری 2 بازی به سرانجام می رسد.

رونمایی از پرسپولیس یحیی

به گزارش ، در اولین بازی امروز پرسپولیس از ساعت 15:15 در تهران به مصاف تراکتور می رود و در دومین بازی نیز از ساعت 15:30 نفت مسجدسلیمان در خانه پذیرای صنعت نفت خواهد بود. تیم های نفتی لیگ برتر امروز در حالی مقابل هم قرار می گیرند که هر 2 فراتر از انتظار در این فصل نتیجه گرفته اند.

صنعت نفت با دراگان اسکوچیچ روی پله چهارم ایستاده تا آبادانی های برزیلی خود را در جمع مدعیان لیگ برتر ببینند و از سویی دیگر تیم شهر اولین ها نیز با قرار دریافت روی پله هشتم جدول کار بسیار بزرگی انجام داده است. نفت مسجدسلیمان اولین شکست خود را در آخرین بازی نیم فصل مقابل تراکتور متحمل شد و صنعت نفت هم 6 هفته است که باختی نداشته است.

اما در مهمترین بازی این هفته رقابت های لیگ برتر امروز ورزشگاه آزادی تهران میزبان جدال تماشایی پرسپولیس و تراکتور خواهد بود. این 2 تیم امروز در حالی مقابل هم قرار می گیرند که در بازی رفت تراکتور توانست با یک گل اولین شکست فصل را به سرخ های پایتخت تحمیل کند. در آن بازی دنیزلی روی نیمکت تراکتور بود و کالدرون هم هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت. حالا در بازی امروز خبری از مربیان خارجی نیست و پرسپولیس با یحیی گل محمدی و تراکتور با ساکت الهامی پا به نیم فصل دوم گذاشته اند. پرسپولیس با 7 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و دوست ندارد که در این مسابقه خانگی آن هم با سرمربی ایرانی اش شکست بخورد یا امتیازی از دست بدهد.

تراکتور هم قطعا برای برد به میدان خواهد آمد. این اولین آزمون رسمی یحیی با پرسپولیس بعد از بازگشت به این تیم است. پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی و میراث کالدرون باید در این بازی پیروز شود وگرنه ممکن است صدر را خیلی زود از دست بدهد. گل محمدی آمار بسیار ضعیفی مقابل تراکتور دارد و در 12 مصاف با این تیم تنها صاحب یک پیروزی شده است. این مربی با 7 باخت مقابل تراکتور از هیچ تیمی به این اندازه شکست نخورده است. تراکتور هم آمار خوبی مقابل پرسپولیس دارد و با 9 پیروزی مقابل سرخ پوشان تهرانی هیچ تیمی را در لیگ برتر بیش از این مغلوب نکرده اند. تراکتورسازی تنها تیمی است که در لیگ برتر پرسپولیس را 5 بازی متوالی شکست داده است. هر 2 تیم در رویایی ترین فرم ممکن به تعطیلات رفتند و برای حضور پررنگ در کورس قهرمانی به دنبال ادامه این فرایند هستند. پرسپولیس در هر 5 بازی قبلی خود به پیروزی رسیده و 3 بازی است که گل نخورده است. تراکتور هم با 4 برد پیاپی پا به این دیدار حساس می گذارد.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 723

به "رونمایی از پرسپولیس یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پرسپولیس یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید