خبرنگاران ممنوعیت تردد در 9 جهت ورودی استان اصفهان اعمال می گردد

به گزارش دکتر برای تو، اصفهان- خبرنگاران- سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ممنوعیت تردد در 9 ورودی مهم استان از امروز سه شنبه به مدت پنج روز با یاری نیروی انتظامی، سپاه و ارتش و سایر دستگاه های ذیربط اعمال خواهد شد.

خبرنگاران ممنوعیت تردد در 9 جهت ورودی استان اصفهان اعمال می گردد

حجت الله غلامی روز سه شنبه در هشتاد و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در سالن جلسات استانداری اضافه نمود: 132 دوربین ثبت تخلف از امروز به مدت پنج روز در سطح شبکه راه های استان فعال و جرایم ثبت می گردد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان درباره سفرهای درون استانی نیز گفت: مقرر شد سفرها به صورت شهرستانی کنترل گردد و از هر شهرستان به شهرستان دیگر امکان سفر نباشد و مبادی ورودی کنترل گردد و خودروها برگشت داده شوند.

وی افزود: در سطح شهرها هم اگر خودروهای غیربومی مشاهده گردد علاوه بر جرایم متعلقه خودرو تا 25 اردیبهشت توقیف می گردد.

وی اعلام کرد: امروز در هشتاد و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا شرایطی از رنگ بندی استان ارائه شد که با توجه به نزول منحنی ها و عبور از پیک چهارم تنها 2 شهرستان دهاقان و شهرضا قرمز و مابقی در شرایط نارنجی و زرد هستند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل ها که تاکید ستاد و دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان است بازهم شرایط به سمت زرد و آبی پیش برود.

وی اعلام کرد: مهم ترین مسأله پیش رو برگزاری نماز عید سعید فطر است که مقرر شد نماز در مصلی ها به لحاظ پرهیز از تجمعات اقامه نگردد و در فضای باز مساجد، میدان ها، استادیوم ها و حیاط مدارس این مراسم برگزار گردد.

غلامی گفت: همچنین توصیه شد که نمازگزاران از وسایل شخصی خود از جمله مهر، سجاده و زیرانداز اختصاصی استفاده نمایند.

وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی این ایام و ورود افراد به پارک ها تاکید شد که از اتراق کردن در پارک ها خودداری گردد و شهرداری اجازه اتراق افراد را ندهد و تنهامحلی برای عبور مرور خواهد بود.

به گفته وی، با توجه به اینکه مراسم ترحیم در مساجد و منازل برگزار شده است مقرر شد برگزاری مراسم به صورت محدود در آرامستان ها با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی انجام گردد.

برپایه اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان هم اینک هزار و 808 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان جز کاشان وآران وبیدگل بستری هستند که از این میان 351 تن در بخش مراقبت های ویژه بسر می برند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1661

به "خبرنگاران ممنوعیت تردد در 9 جهت ورودی استان اصفهان اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ممنوعیت تردد در 9 جهت ورودی استان اصفهان اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید