جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در حرم شاهچراغ (ع)

به گزارش دکتر برای تو، با هدف صیانت و حفاظت از زائران و خادمان حرم شاهچراغ (ع)، ستاد پیشگیری و مبارزه با این ویروس در این حرم تشکیل جلسه داد.

جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در حرم شاهچراغ (ع)

به گزارش از ، معاون اجرایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام گفت: از ابتدای انتشار خبر ورود این ویروس به کشور، تمهیدات ویژه ای برای حفاظت از زائران و مجاوران حرمین مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ و برادر بزرگوارشان حضرت سید میرمحمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام انجام گرفت.

محسن نعمتی اضافه نمود: از هفته گذشته ،ضریحین آستان مقدس و مکان های پرتردد، به صورت مستمر در حال ضدعفونی است و به دور ضریحین نیز نرده های حفاظتی کشیده شده است. در کفشداری ها نیز از پلاستیک های یکبار مصرف استفاده می گردد.

او اضافه نمود: همچنین جایگاه های نماز، ویلچر ها و ماشین های زائر بر به صورت مکرر ضدعفونی می گردد.

معاون اجرایی آستان مقدس در تشریح مصوبات امروز ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا گفت: مقرر شد تا اطلاع ثانوی همه برنامه های فرهنگی حرم مطهر به جز نماز های یومیه تعطیل گردد.

نعمتی ادامه داد: موزه آستان مقدس، بوستان کودک، سالن های مطالعه کتابخانه حرم مطهر و همچنین سالن های همایش و زائرسرا های حرم مطهر تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و دارالشفای حرم مطهر، ضمن آموزش زائران در مقاطع مختلف مانند بین الصلاتین، ماسک، دستکش و اقلام ضدعفونی بین خادمان توزیع می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 823

به "جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در حرم شاهچراغ (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در حرم شاهچراغ (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید