تمام صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند

به گزارش دکتر برای تو، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به آخرین شرایط سوخت رسانی در کشور گفت: در حال حاضر به جز تعداد انگشت شماری از صندلی های دورافتاده که مراجعین کمی نیز دارند، مابقی صندلی های سوخت سراسر کشور به صورت آفلاین مشغول عرضه بنزین به خودروها هستند.

تمام صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند

وی ادامه داد: یعنی می توان گفت تمامی صندلی های سوخت امکان عرضه سوخت با نرخ آزاد و سهمیه ای را دارند و با کوشش همکاران بنده در وزارت نفت الان 3700 صندلی بنزین به مردم خدمات ارائه می دهند.

3000 صندلی بنزین با نرخ آزاد و 700 صندلی بنزین سهمیه ای عرضه می نمایند

کاهی گفت: از این 3700 صندلی که معادل کل صندلی های کشور، 3000 صندلی بنزین با نرخ آزاد عرضه می نمایند و در 700 صندلی نیز امکان عرضه بنزین سهمیه ای با کارت سوخت فراهم شده است.

سرعت فعال سازی سامانه ای پمپ بنزین ها افزایش یافته است

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: همکاران بنده در کوشش هستند تا هر چه زودتر امکان سوخت رسانی با کارت سوخت را نیز در تمامی صندلی ها فراهم نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارهای مربوط به سوخت رسانی آفلاین تکمیل شده است، تیم های بیشتری از شرکت پخش فرآورده های نفتی برای فعال سازی سوخت رسانی با کارت سوخت به صندلی ها مراجعه خواهند کرد و بدین صورت سرعت اتصال آنلاین صندلی ها به سامانه مرکزی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

کاهی گفت: در حال حاضر 310 صندلی در تهران برای عرضه بنزین فعال سازی شده اند که از این تعداد در 25 صندلی امکان عرضه بنزین سهمیه ای با کارت سوخت وجود دارد.

در حال حاضر تعداد 33 خودروی P2 (سوخت رسانی سیار) در سطح شهر تهران فعال است.

منبع: فارس

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1883

به "تمام صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید