ترامپ: ایران خواهان جنگ با ما نیست

به گزارش دکتر برای تو، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی گفت که گمان نمی کند ایران خواهان جنگ باشد و آنها قطعا خواهان جنگ با آمریکا نیستند.

ترامپ: ایران خواهان جنگ با ما نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه گفت که واشنگتن 1500 نظامی به خاورمیانه اعزام می نماید.

ترامپ تاکید نمود که اعزام این نیروها به غرب آسیا با اهداف پیشگیرانه صورت می گیرد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنانش گفت که اجازه داده نخواهد شد تا ایران به کشوری هسته ای تبدیل گردد و ایران کشوری است که از تروریسم حمایت می نماید.

وی همچنین افزود: من فکر نمی کنم که ایران خواهان جنگ باشد و آنها قطعا خواهان جنگ با ما نیستند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین از کناره گیری ترزا می نخست وزیر انگلیس از سمت خود ابراز تاسف کرد.

ترزا می نخست وزیر انگلیس امروز (آدینه) با اعلام استعفای خود گفت که در تاریخ هفتم ژوئن (17 خرداد) رسما از سمت خود کناره گیری می نماید.

ترزا می با اعلام استعفا از پست نخست وزیری انگلیس، افزود: اکنون برای من روشن شده که به نفع کشور است تا یک نخست وزیر جدید، کوشش ها (برای برگزیت) را راهنمایی کند. پس امروز اعلام می کنم که به عنوان رهبر حزب محافظه کار در روز آدینه 7 ژوئن استعفا می دهم تا نفر بعدی انتخاب گردد.

بعد از سه بار رد شدن توافق برگزیت در مجلس انگلیس، تهدید اتحادیه اروپا به خروج اجباری انگلیس بدون توافق و همچنین استعفای معاون مجلسی دولت، رسانه های انگلیسی روز گذشته (پنجشنبه) گزارش دادند که نخست وزیر انگلیس با درخواست اعضای حزب محافظه کار در معرض استعفای اجباری قرار گرفته است.

ترزا می به مدت 3 سال، از سال 2016 و بعد از استعفای جیمز کامرون، نخست وزیری دولت انگلیس و رهبری حزب محافظه کار را برعهده داشت.

بریتانیا اولین کشور در این اتحادیه است که قصد خروج از آن را دارد، از این رو فرآیند خروجش با پیچیدگی هایی روبرو شده و دارای مولفه های متعددی است. در همه پرسی ماه ژوئن سال 2016 در بریتانیا، 53 درصد از شرکت کنندگان انگلیس رای به خروج داده بودند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 195

به "ترامپ: ایران خواهان جنگ با ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ایران خواهان جنگ با ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید