تحول در گردشگری قزوین نیازمند توجه جدی به فرهنگ است

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، داود محمدی سه شنبه شب در چهارمین برنامه شب های فیروزه ای که به مناسبت هفته فرهنگی قزوین در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه برگزار گردید، اظهار کرد:قزوین آثار فراوان تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری دارد و همچنین در هر زمینه ای مانند فرهنگ، هنر، کشاورزی و صنعتی حرفی برای گفتن دارد.

تحول در گردشگری قزوین نیازمند توجه جدی به فرهنگ است

وی اضافه نمود: قزوین تاریخ 7 هزار ساله دارد که بیانگر قدمت آن است و بسیاری از بزرگان کشور از این شهر برخاسته اند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همچنین قزوین پیشینیه فرهنگی عظیمی در اجتهاد، فرهنگ، شعر، ادب و موسیقی دارد و هفته فرهنگی فرصتی برای معرفی آنهاست.

محمدی اظهار کرد: پتانسیل و ظرفیت هایی که در قزوین وجود دارد قابلیت این را دارد که علاوه بر مسافران داخلی به گردشگران خارجی نیز معرفی و شناسانده گردد.

این مسئول اضافه نمود: با معرفی آثار دیدنی به مردم در داخل و خارج کشور، گردشگران بسیاری به قزوین سفر خواهند کرد و از آثار متنوع و زیبای آن دیدن نموده و لذت می برند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تحول در گردشگری قزوین نیازمند توجه جدی به مقوله فرهنگاین شهر است و با تحقق این مهم می توان به رونق صنعت گردشگری دست یافت.

محمدی گفت: طی سال های گذشته، قزوین در گردشگری به عنوان معبر بوده ولی اکنون مقصد گردیده و این اتفاق مبارکی است، البته هنوز برای رسیدن به هدف مورد نظر فاصله زیادی وجود دارد.

وی ضمن تقدیر از مسوولان مجموعه مدیریت شهری در برگزاری برنامه های هفته فرهنگی قزوین اعلام کرد: در این هفته خانه هنرمندان راه اندازی و تئاتر شهر کلنگ زنی گردیده که پروژه های فرهنگی ارزشمندی است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: مسوولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پروژه های متعددی با محوریت محلات در سطح شهر اجرا می نمایند که این اقدامات قابل تحسین است.

این مسئول به پروژه های عمرانی اشاره نمود و گفت: راه آهن رشت – قزوین در امسال به بهره برداری می رسد که تحقق این مهم در توسعه و رونق صنعت گردشگری قزوین موثر است.

وی اضافه نمود: همچنین دو خطی شدن قزوین – زنجان که پیشرفت فیزیکی 50 درصد و قزوین – تهران که بیش از 80 درصد عملیات عمرانی داشته، افتتاح این پروژه ها در رونق گردشگری تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 12

به "تحول در گردشگری قزوین نیازمند توجه جدی به فرهنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول در گردشگری قزوین نیازمند توجه جدی به فرهنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید