آیا تحصیل در خارج مزیت هایی دارد؟

به گزارش دکتر برای تو، همواره وقتی اسم مهاجرت و به خصوص ادامه تحصیل در خارج از کشور را می شنویم، ناخودآگاه نام کشورهایی مانند کانادا ، آلمان و یا استرالیا به ذهنمان می رسد ولی آیا میدانستید کشورهایی هم هستند که با هزینه های کمتر نسبت به کشورهای ذکر شده و با همان کیفیت و رتبه بالا (در برخی موارد حتی بهتر از آنها) می توانید برای ادامه تحصیل اقدام نمایید؟!

آیا تحصیل در خارج مزیت هایی دارد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد جهانی پژوها، قرار است مهمترین مزایای تحصیل در کشور چین و مزایای تحصیل در کشور روسیه را بیان کنیم و با آن ها آشنا شویم:

کشور روسیه از جمله کشورهایی است که با داشتن دانشگاه های بسیار با کیفیت و سطح علمی بالا باعث شده تا از چند سال گذشته شرایط ادامه تحصیل در روسیه محبوبیتی زیادی پیدا کند. داشتن یک مدرک معتبر بین المللی باعث می گردد تا شما بتوانید علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای دیگر مشغول به کار شوید. از طرفی کشور روسیه در جهان یکی از برترین برگزارنمایندگان دوره های آموزش تخصصی برای ریاضیدان ها، فیزیکدان ها، شیمیدان ها، زمین شناسان، مهندسان، برنامه نویسان، پزشکان و متخصصان در سایر رشته های علوم طبیعی به شمار می رود. در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در روسیه می پردازیم:

تمایز تحصیل در روسیه نسبت به دیگر کشورها

طبق گزارشات سازمان همکاری و توسعه مالی، روسیه در مقایسه با کانادا، ژاپن و آمریکا، چشم انداز بهتری برای ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی دارد.

تحصیل در روسیه برای دانشجویان خارجی زندگی پر از هیجان و شگفتی را به ارمغان می آورد چرا که دانشجویان از حمل و نقل عمومی، موزه، کتابخانه، تئاتر، کنسرت، پارک و … با شرایط ویژه استفاده می نمایند، همچنین برای استفاده از امکانات تفریحی و سرگرمی ها از تخفیفات بهره مند می شوند.

فاصله روسیه به خصوص شهر مسکو از ایران کوتاه است و تفاوت ساعت فقط سی دقیقه می باشد.

به دلیل روابط دیپلماتیک خوب ایران و روسیه اخذ ویزا و اقامت در روسیه به سهولت صورت می پذیرد.

تحصیل گروه پزشکی در روسیه (داروسازی، پزشکی و دندانپزشکی) با دیپلم تجربی و ریاضی بدون در نظر دریافت شرایط سنی انجام می گردد.

اخذ بورسیه تحصیلی علی الخصوص برای متقاضیان واجد شرایط در مقطع دکتری امکان پذیر است.

حدود 260 میلیون نفر در سرتاسر جهان به زبان روسی صحبت می نمایند و حدود 10.5 میلیون خارجی به طور منظم روسی را آموزش می بینند. آماده سازی دانشجویان بین المللی شامل دوره یک ساله زبان روسی است که همان پادفک نام دارد. علاقمندان به تحصیل در روسیه، بدون ارائه مدرک زبان و به صرف گذراندن این دوره در دانشگاه های روسیه مشغول به تحصیل خواهند شد.

تحصیل در دانشگاه های روسیه بسیار به صرفه تر از کشورهای اروپایی می باشد مخصوصاً در رشته های پزشکی و دندانپزشکی که هزینه های بسیار کمتر و ورودی آسان تری دارند.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت اخذ پذیرش و بورسیه در دانشگاه های روسیه، هم اکنون می توانید با مؤسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو تماس حاصل فرمائید.

کشور چین به دلیل رشد مالی بالایی که در چند دهه اخیر داشته روی دانشگاه ها و منابع انسانی سرمایه گذاری نموده و این امر موجب شده که بازار کار مناسبی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های چین فراهم گردد.

چین به دلیل سابقه طولانی فرهنگ و تمدن و پیشرفت های علمی چشمگیر یکی از محبوب ترین مقصدهای مطالعه در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی می باشد. رتبه دانشگاه های پیشرفته و مدرن این کشور در رنکینگ های معتبر دانشگاه های سراسر جهان قرار گرفته است و همچنین در فهرست بهترین و ارزان ترین دانشگاه های جهان به حساب می آیند. تحصیل و زندگی در چین بسیار ارزان تر از کشورهای اروپایی و حتی سایر کشورهای آسیایی می باشد.

در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در چین می پردازیم:

تمایز تحصیل در چین نسبت به دیگر کشورها

(هزینه های مناسب زندگی در مقایسه با کشورهای غربی)

در مقایسه با آمریکا، اروپا و حتی بعضی از کشورهای آسیایی نظیر هند، مالزی و سنگاپور و… زندگی و تحصیل در چین مقرون به صرفه تر می باشد.

شهریه دانشگاه های چین در اکثر رشته ها حتی در پزشکی بسیار مناسب است و همچنین برخلاف دانشگاه های مشابه در غرب، با شرایط خوب، پذیرای دانشجویان ما هستند.

از نظر توان نظام دانشگاهی، چین در رتبه دوم قرار گرفته است. چندین دانشگاه برتر جهان در چین واقع شده اند و علاوه بر ایران، تمام کشورها مدارک تحصیلی چین را بخوبی ارزشیابی خواهند کرد.

امکان تحصیل به زبان انگلیسی.

حتی بدون اینکه مدرک زبان انگلیسی ارائه دهید، می توانید در اکثر دانشگاه های چین تحصیل کنید.

برای آینده شغلی دانشجویان مخصوصاً علاقه مندان به تجارت فرصت خوبی می باشد.

مراکز علمی در چین به دانشجویانی که سابقه تحصیلی خوبی را پشت سر گذاشته اند تسهیلات بورسیه + مقرری اعطا خواهد نمود.

استقرار در محیط خوابگاهی بسیار دلپذیر همراه با امکان استفاده از کلیه تسهیلات درمانی، ورزشی، رستوران، کمپ دانشجویی و...

امنیت بالای شهروندان در چین.

امکان قرار دریافت در جریان سرعت توسعه مالی و تکنولوژی چین.

دریافت ویزای تحصیلی چین برای دانشجویان و همراهان وی به سادگی انجام می گردد..

هم اکنون می توانید با مؤسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو برای مشاوره رایگان جهت تحصیل در چین تماس حاصل فرمائید.

مزایای مؤسسه بنیاد جهانی پژوها:

نیم قرن سابقه و تجربه در زمینه اعزام دانشجو.

دارای مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری

تمدید به موقع مجوز فعالیت توسط ارگان مربوطه

موفقیت 98 درصدی از پروندهای در دست اقدام

پاسخگویی به موقع توسط مؤسسه.

مشاوره رایگان.

ارائه کلیه خدمات اعزام، پذیرش، صدور ویزا، تهیه بلیط مناسب، خدمات استقبال، انتقال و هدایت در کشور مقصد، همراهی دانشجو تا یک هفته پس از ورود و پشتیبانی تا سرانجام سال اول.

جزو مؤسسات برتر اعزام دانشجو.

مهم ترین امتیاز ما رضایت 97 درصدی مشتریان از مجموعه ماست.

نماینده رسمی و انحصاری دانشگاه های کشورهای چین و روسیه در ایران.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 206

به "آیا تحصیل در خارج مزیت هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا تحصیل در خارج مزیت هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید