بلومبرگ: آمریکا با پٌزهای توخالی قادر به ایجاد اتحاد علیه ایران نخواهد بود

به گزارش دکتر برای تو، تارنمای شبکه خبری بلومبرگ در مطلبی نوشته آمریکا با پز توخالی قادر به جلب حمایت متحدانش علیه ایران نخواهد بود.

بلومبرگ: آمریکا با پٌزهای توخالی قادر به ایجاد اتحاد علیه ایران نخواهد بود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک رسانه آمریکایی در تحلیلی سخنان مقام های دولت این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران را پُز تو خالی توصیف کرده و نوشته واشنگتن با آنها قادر به متحد کردن دنیا علیه ایران نخواهد بود.

تارنمای شبکه خبری بلومبرگ در این تحلیل خاطرنشان کرده با گذشت دو سال از خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران کشورهای کمی به سیاست موسوم به کارزار فشارحداکثری علیه ایران گروش نشان داده اند. در تیتر مطلب بلومبرگ آمده است: پزهای تو خالی قادر به جلب حمایت متحدان آمریکا علیه ایران نخواهد بود.

در این تحلیل درباره ادعای مایک پامپئو مبنی بر اینکه آمریکا در حال رهبری دنیا علیه تهدیدهای ایران است آمده است: این بیانیه متفرعنانه عنوان بیانیه ای است که در دومین سالگرد خروج آمریکا از برجام صادر شده است.

بلومبرگ همچنین می نویسد: این بیانیه، کاملاً هزینه های تحمیل شده به روابط آمریکا با متحدانش را نادیده گرفته است.

در بخشی از این مطلب آمده است: اما در شرایطی که کشورهای دیگر تمایلی به پیروی [از آمریکا علیه ایران] ندارند پامپئو به زحمت می تواند مفتخرانه از رهبری دنیا علیه ایران سخن بگوید.

بلومبرگ در ادامه با بیان این ادعای اثبات نشده که ایران تهدیدی علیه دنیا و همسایگانش به شمار می رود نوشته اینکه آمریکا خودش را در برابر حکومت تهران منزوی می بیند یکی از بزرگترین شکست های دولت دونالد ترامپ محسوب می شود.

رسانه آمریکایی نوشته نکته بدتر این است که مایک پامپئو برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران در اکتبر سال جاری میلادی نمی تواند روی حمایت متحدان ایالات متحده حسابی باز کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1019

به "بلومبرگ: آمریکا با پٌزهای توخالی قادر به ایجاد اتحاد علیه ایران نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ: آمریکا با پٌزهای توخالی قادر به ایجاد اتحاد علیه ایران نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید