برانکو در تبریز با عالیشاه غافلگیرمان می کند؟

به گزارش دکتر برای تو، با توجه به فاصله کم این بازی تا بازی برابر پاختاکور، هیچ بعید نیست مرد کروات نعمتی را روی نیمکت بنشاند و امید عالیشاه را بعد از 9 هفته در ترکیب اصلی به عنوان زوج علیپور به میدان بفرستد.

برانکو در تبریز با عالیشاه غافلگیرمان می کند؟

برانکو در تبریز با عالیشاه غافلگیرمان می نماید؟

بازگشت مصدومان پرسپولیس معنی اش این است که ترکیب اصلی این تیم باز هم تغییر خواهد کرد. مثلا اینگونه که سروش رفیعی و محسن ربیع خواه که در بازی هفته گذشته مقابل سپاهان در جمع یازده بازیکن اصلی حضور داشتند، احتمالا در تبریز روی نیمکت می نشینند.

حتی شایان مصلح با اینکه دیگر مصدوم نیست، همچنان نیمکت نشین خواهد بود چرا که آقای سرمربی قصد ندارد به ترکیب دفاعی اش دست بزند و محمد نادری تا وقتی محرومیت و مصدومیت به سراغش نیاید، فیکس خواهد بود.

سیامک نعمتی هم اگر چه تمرینات گروهی اش را دو سه روز است آغاز کرده اما به احتمال زیاد در بازی فردا روی نیمکت می نشیند. البته که نیمکت نشینی اش با توجه به غیبت بودیمیر کمی دور از ذهن می نماید اما با توجه به فاصله کم این بازی تا بازی برابر پاختاکور، هیچ بعید نیست مرد کروات نعمتی را روی نیمکت بنشاند و امید عالیشاه را بعد از 9 هفته در ترکیب اصلی به عنوان زوج علیپور به میدان بفرستد.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 174

به "برانکو در تبریز با عالیشاه غافلگیرمان می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو در تبریز با عالیشاه غافلگیرمان می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید