ترابیان: در میزبانی مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا از نیروهای بومی استفاده می کنیم

به گزارش دکتر برای تو، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: خواسته اول من این بود که از نیروهای بومی تبریز در برگزاری مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا استفاده کنیم و لازم نیست که از تهران برای برگزاری تورنمنت نیرو ببریم.

ترابیان: در میزبانی مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا از نیروهای بومی استفاده می کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با هزینه ی تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، عباس ترابیان پس از آنالیز شرایط تبریز برای برگزاری رقابت های مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا در جمع خبرنگاران گفت: پیش از هر چیز باید از روحیه همکاری و همت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و باشگاه مس سونگون تشکر کنم که دست به دست هم داده اند تا میزبانی شایسته ای از این مسابقات انجام دهند.

وی اضافه نمود: استقبال و فعالیت مدیران مربوطه ما را امیدوار می نماید که برنامه های بین المللی بیشتری در تبریز برگزار کنیم. میتوانیم در آینده برای برگزاری رویدادهای بین المللی دیگر هم روی تبریز حساب ویژه ای باز کنیم.

ترابیان در خصوص تأثیر متقابل رویداد دنیای تبریز 2018 و میزبانی مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا اظهار داشت: من خیلی به رویداد تبریز 2018 فکر می کردم و تصور می کنم این 2 رویداد می توانند ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. آنچه که ما به عنوان مأموریت در مهرماه برعهده خواهیم داشت، نوعی تمرین برای رویداد بزرگ تبریز 2018 است که ان شاءالله قرار است تبریز را به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به دنیا معرفی کند.

وی اضافه نمود: رویدادهایی از قبیل برنامه ما، به عنوان حرکت های تمرینی اولیه برای برگزاری رویدادهای بزرگ بین المللی، می تواند شروع کننده یک راستا باشد. قطعاً ورزش بخشی از این حرکت بزرگ اجتماعی و بین المللی خواهد بود. وقتی در خصوص مسائل اجتماعی بحث می گردد، می بینیم که ورزش یکی از پایه های آن است. همواره ورزش نردبانی بوده که ملل مختلف را به هم نزدیک نموده است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با اشاره به سابقه میزبانی ایران در رقابت های مختلف توضیح داد: این برای نخستین بار نیست که ما میزبانی مسابقات بزرگ بین المللی را بر عهده داریم. ما 2 بار میزبان جام ملت های آسیا در فوتسال بوده ایم. 2 بار نیز جام باشگاه های آسیا را در اصفهان برگزار نموده ایم و در موارد دیگر هم میزبانی داشته ایم اما آنچه که جالب است نوع برخورد با این تورنمنت ها و پیاده سازی موارد مختلف بر اساس آئین نامه همیشگی است که باید به ابعاد مختلف آن اهمیت داد.

وی اضافه نمود: در جلسه ای که با حضور ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال، کافی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون و جابری، دبیر هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، تمام موارد مربوط به تورنمنت از دیدگاه فدراسیون به صورت اجمالی آنالیز شد.

نماینده تام الاختیار فدراسیون فوتبال در میزبانی از مرحله انتخابی جام ملت های فوتسال آسیا گفت: خواسته اول من این بود که از نیروهای بومی تبریز در برگزاری این رویداد استفاده کنیم و لازم نیست که از تهران برای برگزاری تورنمنت نیرو ببریم، تبریز توانمند است و نیروهای قابل تکیه ای دارد.

وی اضافه نمود: ستادی در تبریز تشکیل خواهد شد که از همین حالا هم پیشنهاد آن را ارائه داده ایم. فکر می کنم ابتدا باید یک ستاد سیاست گذاری متشکل از مسئولان ورزشی استان و مدیرعامل باشگاه مس سونگون ایجاد گردد. سپس برای میزبانی هر چه بهتر باید ستاد اجرایی تشکیل بدهیم.

ترابیان در خصوص فعالیت های پیش رو تا زمان شروع رقابت ها گفت: بخشی از کار به مسئولان حاضر در تهران مربوط می گردد تا پذیرش تیم ها و حضور آن ها در تبریز صورت بگیرد و بعدازآن کار ما شروع می گردد. خوشبختانه چند پرواز بین المللی خوب در تبریز وجود دارد که بعضی تیم ها مانند ازبکستان ترجیح می دهند به صورت مستقیم به تبریز بیایند.

وی در خصوص اسپانسرهای این مسابقات نیز گفت: صحبت هایی در این رابطه اجرا شده و قطعاً فقط با یک اسپانسر همکاری نمی کنیم بلکه با یک شرکت تبلیغاتی کار خواهیم کرد. دیگر نکته مهم در این رابطه، فعالیت صداوسیمای استان در بحث پوشش این مسابقات است. ما به واسطه برنامه 2020 نیز با شبکه ورزش ارتباط داریم و خواهیم داشت.

ترابیان با اشاره به لزوم فیلم برداری از دیدارهای برگزارشده در تبریز توضیح داد: قطعاً 2 بازی تیم ملی ایران به صورت مستقیم پخش خواهد شد. به واسطه درخواست AFC مبنی بر ارائه فیلم بازی به تیم های حاضر در مسابقات، فیلم دیدارهای دیگر هم باید ضبط شوند. تا به امروز از سوی تیم های خارجی درخواستی مبنی بر پخش زنده دیدارها و ارسال به کشورهای مربوطه نداریم. در صورت درخواست هر یک از تیم ها، هماهنگی های لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی در سرانجام گفت: در بازدیدهایی که به همراه نماینده AFC داشتیم، سالن پورشریفی تبریز آنالیز شد و این سالن ظرفیت های لازم برای پوشش زنده دیدارها را دارد.

نگاه باشگاه مس سونگون ملی است

مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز با اشاره به حضور مس سونگون در کنار مسئولان فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات انتخابی فوتسال جام ملت های آسیا گفت: نگاه ما یک نگاه ملی است و باشگاه مس سونگون هم اعلام نموده که با توجه به سیاست گذاری مدیران ارشد صنایع مس ایران، برای برگزاری و ارتقاء سطح ورزش کشور همکاری می نماید.

کافی در ادامه اضافه نمود: مس سونگون از جمله باشگاه های باسابقه در ورزش کشور است. کسب مقام سوم توسط تیم ملی در سطح رقابت های دنیای، سبب شد شاهد نگاه ویژه ای به این رشته باشیم و باشگاه مس سونگون هم که از مدعیان این رشته در سطح رقابت های لیگ برتر است، پیشنهاد خود را برای یاری به این رشته ارائه کرد. ما برای اینکه میزبانی شایسته ای داشته باشیم در کنار دوستان هستیم و خوشحالیم که می توانیم قدم کوچکی برای ارتقاء فوتسال برداریم.

وی در خصوص هزینه های برگزاری این رقابت ها نیز گفت: قرار است باشگاه مس سونگون بخشی از هزینه های مسابقات را برعهده بگیرد. به وسیله هیئت فوتبال هزینه ها برآورد می گردد و پس ازآن معین خواهد شد که کدام هزینه ها مربوط به باشگاه مس سونگون، هیئت فوتبال و فدراسیون فوتبال است. همه دوستان دست به دست هم داده اند که این اتفاق مهم رخ دهد و این نگاه که قرار است تمام هزینه ها برعهده باشگاه مس سونگون باشد، اشتباه است.

مس سونگون حرکت نوینی در ورزش آذربایجان شرقی شروع نموده است

آرش جابری، دبیر هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی نیز ضمن خوش آمدگویی به نماینده AFC گفت: از باشگاه مس سونگون تشکر می کنیم که حرکت نوینی را در ورزش استان آذربایجان شرقی ایجاد کردند. فعالیت این باشگاه مختص به رشته فوتسال نیست و شاهد برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری به میزبانی مس سونگون بودیم.

وی اضافه نمود: ان شاءالله با یاری و همکاری تمام اعضای فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت فوتبال و باشگاه مس سونگون ورزقان، میزبان شایسته ای برای رقابت های آسیایی باشیم. ضروری است در این راه از روابط عمومی باشگاه مس سونگون و رسانه ها نیز قدردانی داشته باشم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 658

به "ترابیان: در میزبانی مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا از نیروهای بومی استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: در میزبانی مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا از نیروهای بومی استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید