برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی؛ معرفی 7 مورد از کاربردی ترین ها

به گزارش دکتر برای تو، قرار دیدار، برنامه ها، وظایف و کارهای مختلف از جمله مواردی است که احتیاج به صرف زمان و برنامه ریزی دارد. این موضوع باعث شده تا افراد به استفاده از برنامه های گوناگون برای مدیریت وظایف روی بیاورند. با این مقاله از خبرنگاران مگ همراه باشید تا با برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی آشنا شوید.

برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی؛ معرفی 7 مورد از کاربردی ترین ها

چرا باید از اپلیکیشن های برنامه ریزی استفاده کنیم؟

اجازه دهید پیش از معرفی اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه فارسی به مزایای استفاده از این اپ ها بپردازیم:

  • مقابله با حواس پرتی های روزمره: زندگی امروزه ما پر از شلوغی ها و عوامل حواس پرتی است که می تواند تمرکز را تا حد زیادی کاهش دهد. برترین اپلیکیشن برنامه ریزی هفتگی، مانند یک سپر محافظ عمل می نمایند؛ با مسدود کردن وب سایت ها و اپلیکیشن های مزاحم، شما را از دام حواس پرتی ها نجات می دهند. بعضی از این اپ ها دارای نوتیفیکیشن نیز هستند که به شما یاری می نماید تا هیچ کار مهمی را از قلم نیاندازید.
  • کاهش استرس و افزایش آرامش فکری: با استفاده از این اپلیکیشن ها، تمام وظایف و پروژه های شما به صورت منظم و با زمان بندی دقیق برنامه ریزی می گردد. به این ترتیب، دیگر نگران تلنبار شدن کارها و تاخیر در انجام وظایف نخواهید بود.
  • برنامه ریزی هدفمند و زمان بندی دقیق: وقتی از نرم افزار برنامه ریزی شخصی استفاده می کنید، همه چیز رنگ و بوی نظم می گیرد. این ابزارها به شما یاری می نمایند تا زمان خود را به برترین نحو مدیریت کنید و با برنامه ریزی هوشمندانه بهره وری خود را افزایش دهید.

برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی کامپیوتر

بسیاری از افراد از سیستم های کامپیوتری خود برای برنامه ریزی استفاده می نمایند. در ادامه مطلب به معرفی برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی برای نصب روی کامپیوتر می پردازیم. بعلاوه سعی می کنیم برترین اپلیکیشن های ایرانی در این زمینه را نیز به شما معرفی کنیم.

برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی: تیک تیم

اگر در پی برترین اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه فارسی هستید، بهتر است تیک تیم را در بین گزینه های خود بیاورید. این برنامه جامع و پرکاربرد، به شما در مدیریت و سازماندهی ایده ها و وظایف مختلف تان یاری شایانی می نماید. تیک تیم به دو زبان فارسی و انگلیسی مجهز است و از تقویم های شمسی و میلادی پشتیبانی می نماید. برای حفظ تمرکز شما، این اپلیکیشن در بخش اعلان های بالای صفحه موبایلتان، تاریخ روز و تعداد کارهای به جای مانده را نمایش می دهد تا همواره در جریان روند کارهای روزانه تان باشید.

البته که تمام ویژگی های این اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه فارسی رایگان نیست اما تا حد زیادی نیازهای شما را پوشش می دهد. اجازه دهید یک نکته جالب را نیز به شما گوشزد کنیم. اگر از علاقمندان به سفر هستید بهتر است این برنامه را با دقت بیشتری دنبال کنید. نمایش اعلان ها و ایجاد گروه و وظایف تیمی باعث شده تا شما بتوانید برنامه ریزی دقیق و گام به گامی داشته باشید و به این ترتیب در حین سفر و کمپینگ با فراغ خاطر از سفر خود لذت برید. بعلاوه می توانید مقاله 30 نکته برای برنامه ریزی سفر و کمپینگ ایمن را مطالعه کنید.

تسکولو کاربری ساده و تیمی

یکی دیگر از برترین اپ های برنامه ریزی فارسی اپلیکیشن تسکولو است. شما می توانید با هر سیستمی از این اپ کاملا فارسی بهره ببرید تا از زمان خود برترین بهره را ببرید. بعلاوه اگر در پی اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه فارسی آیفون هستید، باید این محصول را در فهرست دانلود خود قرار دهید. علاوه بر استفاده برای برنامه ریزی روزانه شما می توانید از این اپ برای پیگیری وظایف و پروژه های تیمی خود نیز بهره ببرید.

برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی: تسکینو

تسکینو نیز یکی از اپ های فارسی مناسب برای دسکتاپ و اندروید است که شما می توانید برای مدیریت زمان از آن بهره ببرید. این اپ که برای پلتفرم های مختلف طراحی شده رایگان نیست اما ویژگی های مجذوب کننده ان باعث شده تا بتوانید این اپ را در فهرست خرید خود قرار دهید. البته گفتنی است که نسخه رایگان این اپ ویژگی هایی نظیر ثبت فعالیت و گزارش روزانه دارد. در نهایت این اپ برای کارهای گروهی نیز بسیار مفید است. شما می توانید برای پروژه های مختلف خود تیم درست کنید و وظایف هر فرد را به طور دقیق پیگیری کنید.

نرم افزار Google Keep

به سراغ یک اپلیکیشن دیگر از فهرست برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی برویم. Google Keep اپلیکیشن قدرتمند و کارآمدی از شرکت گوگل است که با رابط نرم افزاری ساده و پشتیبانی از زبان فارسی در فهرست برترین اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه فارسی و رایگان قرار گرفته است. بله این نرم افزار بی نظیر رایگان است و استفاده از آن هزینه ای برای شما ندارد.

یکی از مهم ترین مزایای اپ مذکور این است که می توانید آن را با سایر سرویس های گوگل مانند جیمیل و تقویم گوگل همگام سازی کنید. به این ترتیب، تمام کارها، جلسات، اهداف و پروژه هایتان به راحتی در دسترس شما خواهد بود. کار با Google Keep فوق العاده ساده است. به محض ورود، می توانید سریعاً یادداشت هایتان را بنویسید و ذخیره کنید.

در صفحه ابتدایی، امکان ایجاد چک فهرست کارها، نوشتن یادداشت، نقاشی یا نوشتن دستی، ضبط یادداشت صوتی و وارد کردن عکس یا فیلم از گالری وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این اپ، آن است که علاوه بر نسخه دسکتاپ، نسخه اندروید و آیفون نیز دارد و شما می توانید از هر دستگاهی که دارید به فهرست برنامه های خود دسترسی پیدا کنید.

Evernote اپ قدرتمند برای ثبت و ذخیره سازی ایده ها

اپلیکیشن Evernote یکی دیگر از برترین اپلیکیشن های برنامه ریزی با پشتیبانی از زبان فارسی است که به شما امکان می دهد هر چیزی که در فکر دارید را ثبت و ذخیره کنید. این اپلیکیشن همه کاره به شما اجازه می دهد علاوه بر یادداشت، عکس، لینک و نوشته های صوتی و ویدویی نیز ذخیره کنید. با این اپ می توانید از صفحات مهم کتاب ها، دستورالعمل ها و مطالب مهم اینترنتی عکس بگیرید و آنها را به راحتی در این برنامه دسته بندی کنید. با یاری این اپلیکیشن می توانید بین نسخه دسکتاپ و موبایل خود همگام سازی کنید و به این ترتیب به همه برنامه های خود به راحتی دسترسی داشته باشید. اپ مذکور بعلاوه دارای امکاناتی مانند تنظیم یادآور، نوشتن با مداد برای گوشی های سازگار، حالت Dark Mode برای استفاده در شب و امکان چت با دوستان و همکاران برای انجام کارهای اشتراکی است.

Chipper برترین اپ برای برنامه ریزی درسی و مطالعه

اگر در پی یک اپلیکیشن هوشمند برای مطالعه و برنامه ریزی درسی هستید، Chipper یکی از برترین انتخاب ها برای شماست. این اپلیکیشن که توانسته در فهرست 10 اپلیکیشن برنامه ریزی درسی برتر برای دانش آموزان و دانشجویان قرار گیرد، با امکانات فراوان خود می تواند روند مطالعات درسی شما را به طور کامل دگرگون کند. در نظر داشته باشید این اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه فارسی برای اندروید است و برای سایر پلتفرم ها ارائه نشده است.شما میتوانید دوره های تحصیلی مختلف خود را در این اپ وارد و آن ها را بر اساس زمان و تاریخ مرتب کنید.

این اپلیکیشن به شما یاری می نماید تا تاریخ آزمون ها، مهلت های تحویل تکالیف، مقالات و جلسات آزمایشگاه ها را به تقویم خود اضافه کنید، و به این ترتیب همواره از وظایف درسی خود مطلع باشید. این اپ با ترکیب ویژگی های مختلفی مانند سازماندهی دروس، تقویم درسی، و سیستم پاداش دهی خلاقانه، به شما یاری می نماید تا نه تنها بهتر و هوشمندانه تر مطالعه کنید، بلکه از زمان خود نیز حداکثر استفاده را داشته باشید.

برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی ویندوز

بسیاری از اپ هایی که در قسمت قبل ذکر شد علاوه بر نسخه دسکتاپ، برای اندروید و IOS نیز کاملا مناسب هستند. اما بعضی از این برنامه ها مثل TickTick رابط کاربری مجذوب کنندهی در نسخه تحت وب دارند که مجذوب کنندهیت های آن را بیشتر می نماید. ساخت روتین، دسته بندی، ویرایش و قابلیت جست وجو بین این موارد از جمله قابلیت های این برنامه هستند. بعلاوه شما می توانید تسک های مختلف را بر اساس پارامترهای مختلف منظم کنید. در نهایت امکان همگام سازی و برقراری ارتباط بین گوشی و سیستم های مختلف نیز از مزایای این اپ است. برای دانلود این اپ مجذوب کننده می توانید از لینک های زیر بهره ببرید.

EfficientPIM Pro 5.20

EfficientPIM Pro 5.20 نیز یکی دیگر از برترین اپلیکیشن های برنامه ریزی با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی مناسب برای ویندوز است. این اپ علاوه بر قابلیت برنامه ریزی و مدیریت زمان، به عنوان تقویم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. حجم اپ کم است و تغییری در سرعت استفاده از سیستم ایجاد نمی نماید.

برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی پرداختیم و اپ های مختلف را از نظر ویژگی های متفاوت معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که این برنامه ها رو گوشی شما نصب نمی گردد، می توانید از مجموعه گوشی های متنوع خبرنگاران برای خرید گوشی بهره ببرید.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1403 بروزرسانی: 7 خرداد 1403 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2324

به "برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی؛ معرفی 7 مورد از کاربردی ترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی؛ معرفی 7 مورد از کاربردی ترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید