ویژگی های منحصربه فرد ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی

به گزارش دکتر برای تو، شرکت شیائومی، سال نو را با سری نو Xiaomi 12 ، Xiaomi Buds 3 و Xiaomi Watch S1 وسیستم عامل MIUI 13 که در رویداد معرفی پرچمداران خود در هفته گذشته (28 دسامبر)، معرفی کرد، شروع نمود

ویژگی های منحصربه فرد ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی

به گزارش خبرنگاران، شیائومی Watch S1، از 31 دسامبر تا 4 ژانویه به طور رسمی به فروش می رسد. شیائومی برای جلب مشتریان بیشتر، تصمیم گرفته است که قابلیت پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث بیشتری را به ساعت هوشمند نو خود اضافه کند. شیائومی اعلام نموده که 11 برنامه شخص ثالث به این ساعت هوشمند اضافه شده است. این برنامه ها شامل کتاب های صوتی، پخش موسیقی، ردیاب های سلامت شخص ثالث و تقویم می باشند. هدف شیائومی از این کار، سهولت انجام تمام فعالیت های ذکر شده بدون احتیاج به درآوردن گوشی تلفن همراه از جیب می باشد.

پوستر به اشتراک گذاشته شده از این محصول، بعضی برنامه های برجسته در فضای بازار برنامه های چینی را نشان می دهد که به تازگی به وسیله ساعت Xiaomi Watch S1 پشتیبانی می شوند، مانند کتاب های صوتی Lanren (یک جایگزین چینی برای Audible آمازون)، Wangyi Music Streaming (یک جایگزین چینی برای Spotify)، Wannianli Calendar (یک برنامه تقویم) و Mint Health (یک برنامه ردیابی سلامتی، مشابه Mi Fitness). این ساعت هوشمند از بعضی برنامه های شخص ثالث مانند برنامه های ناوبری و برنامه های تحویل غذا نیز پشتیبانی می نماید؛ بنابراین می توانید در حال حرکت به گشت و گذار بپردازید و غذا سفارش دهید.

علاوه بر پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث، دیگر ویژگی برجسته ساعت شیائومی S1 طراحی و مشخصات آن می باشد. ساعت شیائومی S1 دارای یک طراحی زیبا و شیک مینیمالیستی است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی AMOLED 1.43 اینچی با فرکانس 60 هرتز است که به وسیله یک قاب استیل ضد زنگ احاطه شده است. این ساعت با لایه ای از شیشه سافایر (یاقوت کبود) پوشانده شده است که سبب محافظت بهتر در برابر خراش خواهد شد.

شیائومی ادعا می نماید که باتری بزرگ 470 میلی آمپر ساعتی شیائومی S1، می تواند تا 12 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. بعلاوه در حالت استندبای، این باتری حتی تا 24 روز هم دوام خواهد داشت. شیائومی Watch S1 برای شارژ شدن از یک کانکتور شارژ مغناطیسی استفاده می نماید ، 117 حالت ورزشی را ارائه می دهد و از ردیابی خواب، ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون پشتیبانی می نماید.

پشتیبانی از قابلیت NFC (ایجاد یک ارتباطات رادیویی خاص دو دستگاه مجهز به این قابلیت) ، بلوتوث و بعلاوه موقعیت یابی GNSS با فرکانس دوگانه از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. ساعت هوشمند شیائومی S1 در حال حاضر با قیمت 239 دلار در Giztop به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1990

به "ویژگی های منحصربه فرد ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویژگی های منحصربه فرد ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های منحصربه فرد ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید