امیدواری سرمربی پرسپولیس به بازیکنان برای تکرار قهرمانی

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در حالی به اتمام رسید که برد دو بر یک استقلال تهران مقابل گل گهر سیرجان همراه با شکست دو بر صفر پرسپولیس در خانه صنعت نفت آبادان همراه بود تا شاگردان فرهاد مجیدی با 51 امتیاز با خیال راحت به صدر جدول تکیه بزنند.

امیدواری سرمربی پرسپولیس به بازیکنان برای تکرار قهرمانی

تفاضل 6 امتیازی پرسپولیس با استقلال در بالای جدول باعث شد تا در فضای مجازی انتقاداتی از کادر فنی سرخپوشان و بازیکنان این تیم به علت از دست دادن ششمین قهرمانی متوالی لیگ برتر مطرح گردد.

این در حالی ست که 9 بازی تا سرانجام مسابقات لیگ برتر به جای مانده است و دربی برگشت مرکز نیز در 26 اسفندماه تأثیر زیادی در معین سرنوشت قهرمان فصل جاری می تواند داشته باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در جلسات تمرینی روزهای گذشته تیمش سعی نموده تا فکر بازیکنان را معطوف به ملاقات با نفت مسجد سلیمان کند و اعتقاد خود مبنی بر ادامه جهت قهرمانی در لیگ برتر را با وجود اختلاف 6 امتیازی با استقلال را در رختکن تیم توسعه دهد.

گل محمدی که فشار پیشکسوتان این تیم نظیر علی پروین را به علت اینکه در نشست های خبری به طور مستمر از مسائل اقتصادی گلایه می نماید، متحمل است می خواهد بدون حاشیه برای بازی با نفت مسجد سلیمان تیمش را راهنمایی کند تا بتوانند جایگاه نخست جدول را از استقلال بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2051

به "امیدواری سرمربی پرسپولیس به بازیکنان برای تکرار قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری سرمربی پرسپولیس به بازیکنان برای تکرار قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید