اختصاص 10 درصد ظرفیت استادیوم نقش دنیا به طرفداران استقلال

به گزارش دکتر برای تو، فقط 10 درصد از فضای استادیوم نقش دنیا اصفهان برای دیدار تیم های سپاهان و استقلال به طرفداران تیم میهمان اختصاص یافت.

اختصاص 10 درصد ظرفیت استادیوم نقش دنیا به طرفداران استقلال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، کمیسیون امنیتی ویژه مسابقات فوتبال پیرامون دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران از هفته بیست وپنجم مسابقات لیگ برتر کشور, امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولین ذی ربط در استانداری اصفهان برگزار گردید.

این کمیسیون تصمیماتی در ارتباط با دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران اتخاذ کرد که از جمله آنها می توان به اختصاص تنها 10 درصد از ظرفیت جایگاه های استادیوم نقش دنیا به طرفداران استقلال در روز بازی اشاره نمود. این کمیسیون همچنین مقرر کرد به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل استادیوم، از ساعت 9 صبح روز آدینه (23 فروردین ماه) تنها در سه نقطه از سطح شهر اصفهان (استادیوم تختی واقع در چهار راه تختی، استادیوم انقلاب واقع در میدان آزادی (دروازه شیراز) و سالن پیروزی واقع در خیابان جی) بلیت فروشی انجام گردد.

بلیت ها با دو رنگ مجزا مختص طرفداران سپاهان و استقلال طراحی شده اند. همچنین درهای استادیوم نقش دنیا از ساعت 13:30 به روی طرفداران دو تیم باز خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 162

به "اختصاص 10 درصد ظرفیت استادیوم نقش دنیا به طرفداران استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 10 درصد ظرفیت استادیوم نقش دنیا به طرفداران استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید