اتهام عجیب فرهاد مجیدی به وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان!

به گزارش دکتر برای تو، سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اتهاماتی را به جامعه فوتبال و وزیر ورزش وارد کرد.

اتهام عجیب فرهاد مجیدی به وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل متوقف شد تا شانس قهرمانی در لیگ هجدهم را از دست بدهد. پس از این بازی فرهاد مجیدی، سرمربی جوان آبی پوشان صحبت های تندی را بیان کرد و درباره گلی که استقلالی ها به ثمر رسانده بودند، گفت : این یک اشتباه داوری نیست، بلکه حاصل یک فوتبال کثیف است.

البته این خاتمه کار نبود. مجیدی صبح امروز (یک شنبه ) با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود حملات تندی را خطاب به وزیر ورزش و جوانان و جامعه فوتبال بیان کرد.

مجیدی در این پست آورده است: استقلال قهرمان نشد و به همه آنچه می خواستند رسیدند، از فدراسیون گرفته تا وزیر و معاون وزیر که در میانه این همه بحران خارجی و داخلی، گرانی و فروپاشی اقتصادی، اختلاس و فساد، آرزویش این است که قهرمان شود. این همه بدبختی گریبانمان را گرفته و فوتبال شادی و تسکین موقت دردهای همه ماست که آن را با آلوده به ناحق می کند و از ما دریغ می کند.

گل سالم ما را مردود اعلام کردند و فقط حق بازیکنان و مربیان استقلال را تضییع نکردند، حق میلیون ها، طرفدار استقلال را ضایع کردند.

این اشتباه داوری نیست، فساد گسترده است، که همه جا را ریشه دوانده است، از کارشناسی که در تلویزیون، جلوی میلیون ها مخاطب به راحتی دروغ می گوید و هیچ ابایی هم ندارد که نظرش، قوانین علم فیزیک را هم نقض کند، تا آن پیشکسوتی که تا دیروز دلسوز و نگران من بود که مهره سوخته نشوم و امروز در برابر این حق خوری آشکار سکوت می کند.

پشت قدرت و رو به هواداران استقلال حرف می زنم، در برابر بی عدالتی ها هرگز ساکت نخواهم بود.

ما قهرمانی را از دست دادیم، اما بازیکنان ما، با تمام وجود بازی کردند و این کم از قهرمانی نیست.

هواداران استقلال در هر حالی از ما حمایت کردند، استقامت آنها در طرفداری از تیم، به ما هم درس پایداری می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 184

به "اتهام عجیب فرهاد مجیدی به وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام عجیب فرهاد مجیدی به وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید