اقدام عجیب سرمربی تراکتور پیش از بازی با پدیده، خطیبی: ترکی حرف زدم چون تراکتور را تخریب می نمایند، در تیم ما بازیکن سالاری وجود دارد

به گزارش دکتر برای تو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور مدعی شد بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هیچ وقت تیمش را به صورت کامل در اختیار نداشته است و اینکه در این تیم بازیکن سالاری وجود دارد.

اقدام عجیب سرمربی تراکتور پیش از بازی با پدیده، خطیبی: ترکی حرف زدم چون تراکتور را تخریب می نمایند، در تیم ما بازیکن سالاری وجود دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز استاندارد تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی درباره ملاقات فردای تیمش مقابل پدیده خراسان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: ما بعد از بازی های آسیایی هیچ وقت تیم کامل مان را در اختیار نداشتیم. مصدومیت بازیکنان و شرایطی که داریم باعث شده است در هیچ مسابقه ای تیم کامل را نداشته باشیم. بعد از سوپرجام هم مهدی تیکدری به علت کارت قرمزی که دریافت کرد، در بازی فردا نیست. پیمان بابایی و محمدرضا خانزاده هم به علت مصدومیت در بازی فردا غایب خواهند بود.

وی در ادامه اضافه نمود: ما ترکیبی متفاوت در ملاقات با پدیده و بازی هفته بیست و پنجم خواهیم داشت. قطعاً باید از بازیکنان امیدمان بیشتر استفاده کنیم و مطمئناً اگر به این بازیکنان بازی برسد، در فصل بعد بیشتر می توانند به ما یاری نمایند. درست است، شاید باشگاه و کادر فنی تاوان این موضوع را بدهند، ولی باید به بازیکنان میدان بدهیم تا تجربه را کسب نمایند. مطمئن باشید این بازیکنان آینده فوتبال آذربایجان خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص حاشیه های اخیر این تیم شرح داد: طرفداران از همه چیز مطلع هستند. من در ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشتم. در طول فصل هم چند پیشنهاد داشتیم. من در اراک راحت بودم، ولی به خاطر شرایطی که تراکتور داشت، فوراً سرمربیگری تراکتور را به خاطر تعصبم و زادگاهم قبول کردم. باید به برخی ها بگویم طرفداران تعصب رسول خطیبی را خوب می دانند. قطعاً بدانید نام تراکتور و نام آذربایجان برای من از هر چیزی مهمتر است. مالک و هیئت مدیره باشگاه به این تصمیم رسیده اند که ثبات در تیم ایجاد گردد. مثل سال های قبل هم نیست که هر سال چند مربی به تیم بیاید. تیمی که الان دست ماست، با تفکرات پنج شش مربی بسته شده است. طرفداران هم می دانند چنین تیمی هیچوقت نتیجه نمی گیرد. ما هم سعی کردیم تا الان با داشته های مان جلو برویم. تعداد اندکی که منافع شان از تراکتور قطع شده است در فضای مجازی برای تیم حاشیه می نمایند. خواهش من از طرفداران این است که به این افراد توجه ننمایند. رسول خطیبی اگر گردنش هم برود اجازه نمی دهد اتفاقات سال های قبل تکرار گردد. قطعاً بدانید ما برای آینده برنامه داریم و برای فصل بعد 11 الی 12 بازیکن نو خواهیم گرفت.

خطیبی خاطر نشان کرد: 70، 80 درصد بازیکنان تیم قرارداد دارند و با اضافه شدن بازیکنان نو برنامه چند ساله خواهیم داشت. یک تیم باید چند سال کنار هم باشد تا به ثبات برسد. در خصوص بازیکنان هم باید بگویم، در تمام جهان این مرسوم است، بازیکن برای کادر فنی و باشگاه نمی تواند معین تکلیف کند. بازیکن باید براساس سیاست کادر فنی و باشگاه کوشش کند. لیونل مسی برترین بازیکن جهانست، ولی هیچوقت نمی تواند برای باشگاهش معین تکلیف کند. زنوزی هم گفته بود که بازیکن سالاری در تیم وجود ندارد، ولی متأسفانه الان بازیکن سالاری در تیم وجود دارد. بازیکنی که در اختیار تیم باشد و نظم و انضباط را رعایت کند مطمئن باشید صندلی خوبی پیش ما دارد، ولی بازیکنی که در راستای هدف گذاری باشگاه و کادر فنی نباشد، قطعاً با او برخورد خواهیم کرد.

مطمئن باشید با برنامه ریزی که صورت گرفته قطعاً به هدف مان خواهیم رسید. وی با بیان این جمله گفت: من به تعداد اندکی که حاشیه درست می نمایند هم می گویم که به تراکتور ظلم نکنید. مطمئن باشید با صحبتی که صورت گرفته باشگاه از این به بعد مقابل این افراد خواهد ایستاد. این افراد یک روز زنوزی را تخریب می نمایند، یک روز خطیبی را. در زمان بازی های آسیایی هم هر روز برای تیم ما حاشیه درست می کردند. ما آمار داریم، بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم هر روز برای تیم مان حاشیه درست کردند و می خواستند طرفداران را تحت تأثیر قرار دهند. قطعاً جلوی این اتفاقات گرفته خواهد شد. باشگاه شبانه روز پیگیر است تا با برنامه ریزی طولانی مدت به یک باشگاه خوب برسیم. از طرفداران خواهش می کنم چند بازی آینده را هم تحمل نمایند. ما چند بازیکن نو که قراردادشان با باشگاه های شان تمام شده بود را جذب کردیم. چهار بازیکن خارجی هم می توانیم جذب کنیم و قطعاً تیمی منسجمی در راستای اهداف باشگاه خواهیم ساخت.

رسول خطیبی که در اتفاقی عجیب به زبان ترکی درباره اتفاقات تیمش صحبت می کرد درباره این موضوع هم شرح داد: من به این خاطر ترکی صحبت کردم که رسانه های مرکز فقط چند تیم را می بینند و در رسانه ملی تراکتور را تخریب می نمایند. مثلاً در بازی تراکتور کارشناس تیم خودشان را می آوردند، ولی پیشکسوت تراکتور را در برنامه ها دعوت نمی نمایند. آنها هر طوری می خواهند از تیم خودشان حمایت نمایند، ولی ما هم محکم جلوی شان خواهیم ایستاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1731

به "اقدام عجیب سرمربی تراکتور پیش از بازی با پدیده، خطیبی: ترکی حرف زدم چون تراکتور را تخریب می نمایند، در تیم ما بازیکن سالاری وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب سرمربی تراکتور پیش از بازی با پدیده، خطیبی: ترکی حرف زدم چون تراکتور را تخریب می نمایند، در تیم ما بازیکن سالاری وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید