120میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن همدان ابلاغ شد

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، محمد ناصر نیک بخت بعدازظهرچهارشنبه در جلسه آیین تکریم سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه مردم هر ساله دربرنامه های مختلف حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند واز سرپرست معاونت برنامه ریزی استان همدان تقدیر کرد و گفت: چهار هزار میلیارد تومان طرح های تولیدی بخش خصوصی در دهه فجر امسال کلنگ زنی شد.

120میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن همدان ابلاغ شد

وی با اشاره به اینکه ماهانه هزار شغل جدید در استان همدان ایجاد می شود، بیان داشت: عایدی سفر رئیس جمهور به استان همدان 850 میلیارد تومان با تخصیص دو ساله و 100 درصد است.

استاندارهمدان از ابلاغ 120 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن همدان در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: 120 میلیارد تومان از 270 میلیارد تومان بودجه ای که برای راه آهن همدان در نظر گرفته شده است در سال جاری ابلاغ شد که این مبلغ تا انتها سال باید هزینه شود.

نیک بخت با بیان اینکه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از بومی استان همدان انتخاب شده است، گفت: در این استان فشار زیادی بر روی بنده وجود دارد اما توده مردم همواره همکار و دوست دولت هستند.

استاندار همدان گفت: چندی پیش ریحان سروش مقدم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از من خواست تا از همدان برود و بیش از این نمی تواند در این استان کار کند.

وی گفت: همه ایراد می گیرند و اشکال تراشی می کنند که از خواص جامعه هستند چراکه مردم همواره حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه سایه شوم تحریم ها با تدبیر دولت برداشته می شود، عنوان داشت: سال جاری از لحاظ بودجه سخت ترین سال ایران است اما شرایط اقتصادی به خوبی مدیریت می شود.

نیکبخت با بیان اینکه همدان استانی سردسیر است و فصل کاری به اتمام رسیده است، گفت:فصل اساسی کاری در همدان گذشت و تقاضای ما از سازمان مدیریت و برنامه ریزی این است که کمک کنند تا شرایط فعلی جبران شود.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با وزارت خانه در رابطه با تفویض اختیارات به استان ها، اضافه کرد:خوشبختانه نزدیک به 50 مورد از اختیارات وزارت خانه به استانها محول شد.

وی با بیان اینه جلسات مختلفی در تهران برای ارائه اختیارات به استان ها برگزار شده است، اضافه کرد: نتیجه این جلسات این بود که اختیارات وزارت خانه ها به استان ها محول شده است.

استاندارهمدان از انتصاب معاون منابع انسانی استانداری به سرپرست فرمانداری ملایر خبر داد و بیان داشت: تصمیماتی راجع به ساختار استانداری ها اجرا شده و برهمین اساس معاون امر اقتصادی استانداری همدان به زودی معرفی می شود.

نیک بخت با اشاره به اینکه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی به کار کارشناسی اهمیت داده می شود، بیان داشت: قرار بر این است که در شورای ادارای استان هر بار یکی از دستگاه ها در مورد عملکرد خود اطلاعات بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 785

به "120میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن همدان ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "120میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن همدان ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید