گلایه چمران از وزیر دولت روحانی ، چرخ مسکن در گِل فرو رفته بود

به گزارش دکتر برای تو، رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه در دولت روحانی، وزیری با یک بیان غیرمنطقی منجر به توقف ساخت وساز شد، گفت: بیانات این مسئول موجب زنگ زدگی چرخ مسکن شده بود.

گلایه چمران از وزیر دولت روحانی ، چرخ مسکن در گِل فرو رفته بود

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران در حاشیه آغاز به کار پروژه نوسازی محله نفرآباد در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: خانه سازی و آبادانی کار بسیار سخت و دشواری است. البته باید این کار را به مردم واگذار کنیم و شهرداری نیز در این فرآیند تسهیل گر باشد.

  • اینفوگرافیک | نوسازی محله ای با قدمت 400 سال در کنار حرم عبدالعظیم حسنی
  • وعده معاون شهرسازی شهرداری : بعد از 8 سال از رکود مسکن خارج خواهیم شد

رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه در دولت روحانی، وزیری با یک بیان غیرمنطقی منجر به توقف ساخت وساز شد، گفت: بیانات این مسئول موجب زنگ زدگی چرخ مسکن شد و امیدواریم این چرخ که هم اکنون به حرکت درآمده سرعت بیشتری را به خود بگیرد و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

او با اشاره به برنامه ریزی دولت سیزدهم جهت احداث 4 میلیون مسکن اظهار داشت: ما نیز در کنار آنها هستیم و ان شاءالله بتوانیم با همراهی و همکاری بخشی از این واحدها را در تهران بسازیم.

چمران با بیان اینکه چرخه مسکن در دولت قبل زنگ زده و در گِل فرو رفته بود، گفت: حرکت جدیدی در حوزه مسکن انجام شده است و ان شاءالله با سرعت به جلو خواهد رفت.

رئیس شورای شهر تهران بعلاوه اظهار امیدواری کرد که در فرآیند ساخت مسکن توجه ویژه ای به معماری ایرانی ـ اسلامی گردد، گفت: ما در بسیاری از روستاها خانه هایی داریم که مورد بازدید جهانگردان و جهانگرد ها قرار می گیرند و باید سعی کنیم که آنها را حفظ کنیم.

او با تاکید بر اینکه باید بتوانیم از تجارب سال های گذشته در باب مسکن مهر استفاده کنیم، گفت: باید بتوانیم از این ظرفیت و پتانسیل به نحو مطلوب استفاده گردد بعلاوه باید کوشش گردد در مجاورت حرم عبدالعظیم(ع)، زائرسراهای مناسبی جهت پذیرایی زائران احداث گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2147

به "گلایه چمران از وزیر دولت روحانی ، چرخ مسکن در گِل فرو رفته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه چمران از وزیر دولت روحانی ، چرخ مسکن در گِل فرو رفته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید