کلاس های مجازی آکادمی های زبان و کنکور تخلف است

به گزارش دکتر برای تو، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: تشکیل کلاس های مجازی در آکادمی های علمی، زبان و کنکور و دریافت شهریه برای اینگونه کلاس ها تخلف بوده و غیرقانونی است.

کلاس های مجازی آکادمی های زبان و کنکور تخلف است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای احمد محمودزاده اضافه نمود: به همه آکادمی های زبان و کنکور اعلام نموده ایم که باید کلاس ها را به صورت حضوری و از ساعت 16 به بعد تشکیل دهند و کلاس ها حداکثر 18 نفره باید باشند.

وی گفت: شهریه سال نو هنوز به آکادمی ها ابلاغ نشده است و افزایش خودسرانه شهریه تخلف محسوب می گردد.

آقای محمودزاده اضافه نمود: آکادمی ها موظفند براساس شهریه پارسال ثبت نام نمایند و دریافت شهریه اضافه تر از سال گذشته ممنوع است و خانواده ها در صورت تخلف، موارد را به واحد شکایات آموزش و پرورش منطقه ها آموزش و پرورش گزارش نمایند.

وی تاکید نمود: شهریه نو آکادمی های علمی زبان و کنکور به زودی ابلاغ می گردد که اندازه افزایش شهریه سال جاری براساس تعداد افراد ثبت نام شده، کیفیت بخشی آموزشی و بعلاوه سرانه نیروی انسانی و فضای فیزیکی است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش اضافه نمود: شهریه نو باید در معرض دید خانواده ها قرار گیرد.

آقای محمودزاده گفت: دوره های آموزشی مؤسسات علمی زبان و کنکور سه ماهه است و تشکیل دوره های 45 روزه و یا دو ماهه و دریافت کامل شهریه ممنوع خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2062

به "کلاس های مجازی آکادمی های زبان و کنکور تخلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های مجازی آکادمی های زبان و کنکور تخلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید