کرملین: هنوز تاریخی برای نشست آستانه مشخص نشده است

به گزارش دکتر برای تو، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه گفت هنوز تاریخی برای برگزاری نشست مشترک ایران، روسیه و ترکیه در چارچوب آستانه درباره سوریه مشخص نشده است.

کرملین: هنوز تاریخی برای نشست آستانه مشخص نشده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین پنجشنبه گفت هنوز تاریخ تعیینی برای برگزاری نشست ایران، روسیه و ترکیه در خصوص تدوین قانون اساسی سوریه تعیین نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایتارتاس، پسکوف گفت: هنوز هیچ تاریخ تعیینی تعیین نشده است. دیپلمات ها درباره رایزنی در خصوص آن هستند.

نشست سه جانبه وزرای امور خارجه کشورهای ضامن فرایند آستانه (ایران، ترکیه و روسیه) امروز (چهارشنبه) سوم اردیبهشت ماه به صورت تله کنفرانس برگزار گشت.

در این جلسه که به منظور رایزنی پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه برگزار گشت، محمدجواد ظریف، مولود چاووش اوغلو و سرگئی لاورف درباره آخرین تحولات مربوطه از جمله آخرین شرایط ادلب، کمیته قانون اساسی، لزوم لغو تحریم های یکجانبه به ویژه با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط بشردوستانه و بازگشت آوارگان رایزنی و مصاحبه کردند.

وزرای امور خارجه سه کشور بر لزوم تداوم رایزنی ها و هماهنگی در عالی ترین سطح بین سه کشور ضامن فرایند آستانه به عنوان مهمترین و موثرترین فرایند حل و فصل بحران سوریه تاکید داشتند.

طرفین همچنین با تاکید بر احترام به استقلال، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه و نیز حل و فصل سیاسی بحران سوریه و جداسازی تروریست ها از معارضان، بر تداوم مبارزه با تروریسم توافق کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 972

به "کرملین: هنوز تاریخی برای نشست آستانه مشخص نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: هنوز تاریخی برای نشست آستانه مشخص نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید