کارهای بیرون از خانه با بلوپیک

به گزارش دکتر برای تو، امروزه نرم افزارهای نوپا به قدری متنوع شده اند که ممکن است زمینه فعالیت خیلی از آنها حتی به ذهنتان هم نرسد. با این حجم از تنوع، این طور به نظر می رسد که در همه زمینه ها یک یا چند نرم افزار همراه وجود دارد.

کارهای بیرون از خانه با بلوپیک

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به همین دلیل اگر کسی بخواهد کسب وکار خودش را در این حوزه راه اندازی کند، ممکن است فکر کند دیگر فضایی برای نوآوری و ارائه ایده های بکر وجود ندارد. اما جالب است بدانید یکی از روش های خلاقانه برای حل این مشکل ادغام است.

ادغام دو یا چند قابلیت مختلف یا حتی ادغام چند نرم افزار با یکدیگر، می تواند ارزش جدیدی را به وجود بیاورد. به همین دلیل اخیرا شاهد ادغام محصولات مختلف از یک یا چند شرکت و ارائه یک نرم افزار جامع یا سوپر اپلیکیشن هستیم که به کاربر اجازه می دهد با نصب فقط یک نرم افزار روی گوشی، ضمن اشغال فضای کمتری از حافظه ابزار، بتواند بسیار آسان تر از قبل به چند قابلیت مختلف دسترسی داشته باشد.

آسایی ژیانی شین نام شرکتی است که با طراحی و ساخت نرم افزار نوپای بلوپیک در زمینه حمل ونقل آنلاین کالا با موتورسیکلت فعالیت می نماید. اما چیزی که آن را از ده ها نرم افزار پیک موتوری اینترنتی دیگر متمایز می نماید، این است که اعضای تیم بلوپیک تنها به همین ویژگی بسنده ننموده اند و پیک موتوری آنلاین را با چند قابلیت ادغام نموده اند.به این ترتیب آنها توانسته اند در این بازار به شدت رقابتی، نام خود را مطرح نمایند.

دستیار همه کاره برای کارهای بیرون از خانه

آرمین افتخار، مدیرعامل شرکت آسایی ژیانی شین و بنیان گذار نرم افزار همراه بلوپیک است. او و همکارانش با تأسیس این شرکت در شهر سنندج، ارائه خدمات خودشان را از سال 1398 در منطقه غرب کشور آغاز کردند.

افتخار درباره قابلیت های نرم افزار بلوپیک می گوید: هدف ما طراحی و ساخت نرم افزار همراهی بود که بتواند تقریبا از خروج کاربران از منزل جلوگیری کند! بلوپیک نرم افزاری است که علاوه بر حمل ونقل ایمن و سریع کالاهای سبک با موتورسیکلت، در انجام کارهای اداری خارج از منزل نیز به شما یاری می نماید. به این ترتیب که شما با قیمتی بسیار ارزان تر از سرویس های مشابه سنتی یا آنلاین، می توانید بسیاری از کارهایتان را به ما بسپارید. برای مثال مراجعه به اداره ها و پیگیری فرایندهای اداری، نوبت دریافت یا انجام نیابتی کارهای بانکی، ارسال مرسولات پستی و به انتها رساندن بسیاری دیگر از فرآیندهای زمان بر و وقت گیر خارج از منزل که حضور فیزیکی شما برای انجام آنها ضرورتی نداشته باشد.

او همچنین ادامه می دهد: یک قابلیت مهم که وجه تمایز دیگر بلوپیک است، خرید اقلام روزمره خانه برای کاربران است. درواقع شما می توانید فهرست خریدهای روزانه خود و همچنین نشانی فروشگاهی که از آنجا خرید می کنید را در اختیار بلوپیک قرار دهید تا ما آنها را تهیه کنیم و برایتان به خانه بیاوریم.

بلوپیک خیال شما را آسوده می نماید

آرمین افتخار، مزایای نرم افزار بلوپیک را این گونه برمی شمارد: علاوه بر صرفه جویی در زمان که مشخصا مزیت اصلی نرم افزار بلوپیک است، ما به پاس اطمینان و اعتماد مشتریان مان و همچنین به رسم امانت داری، همه محموله هایی که برای جابجایی به ما سپرده می گردد را بیمه می کنیم. به این ترتیب اگر کوچک ترین مسئله ای برای کالای مشتری رخ بدهد، شرکت ما تمام هزینه آن را پرداخت نموده و خسارت مشتری را جبران می نماید.

او ادامه می دهد: ویژگی دیگر بلوپیک، کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی سفیران ماست. ما پیش از استخدام سفیران، تمام سوابق آنها را به شکل دقیقی آنالیز می کنیم و در کوششیم تا با اخلاق ترین و با انرژی ترین افراد را به عنوان سفیر بلوپیک انتخاب کنیم. همچنین برای بالابردن سطح کیفی سفیران مان، در ابتدای همکاری دوره آموزشی یک روزه ای را برای آنها برگزار می کنیم تا مطمئن شویم ارائه خدمات و برخورد با مشتریان به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. البته به پاس کیفیت بسیار بالایی که سفیران ما از خود نشان می دهند، ما هم در پرداخت دستمزد آنها بالاترین حد ممکن را نظر می گیریم؛ به طوری که در میان کسب وکارهای مشابه، سفیران بلوپیک بیشترین درآمد را دارند.

جهت ترسیم شده برای بلوپیک

در حال حاضر تیم فنی بلوپیک از چهار متخصص در زمینه نرم افزار و برنامه نویسی، چهار نفر در بخش پشتیبانی، یک گرافیست، یک مدیر اجرایی و یک نفر هم به عنوان مدیر شبکه های اجتماعی تشکیل شده است. با کوشش بی وقفه این تیم حرفه ای، مدیرعامل شرکت امیدوار است به دنبال استقبال بسیار خوب کاربران و رشد سریع نرم افزارشان، جهت روشنی پیش روی آنها قرار داشته باشد.

آرمین افتخار درباره فرایند آینده بلوپیک می گوید: ما تا کنون سه به روزرسانی برای نرم افزارمان عرضه نموده ایم و یک به روزرسانی جدید هم تا سرانجام امسال ارائه خواهیم کرد. در به روزرسانی جدید، قابلیت ثبت سفارش تلفنی به نرم افزار اضافه خواهد شد که امیدواریم ضمن کاربرپسندترشدن آن، گام بلندی در جهت ارتقای کیفی محصول برداشته گردد.

او ادامه می دهد: باز هم در راستای کاربرپسندتر شدن بلوپیک یک طرح توسعه ای ویژه که در دستور کار ما واقع شده است، طراحی سامانه سوپرمارکت آنلاین است. با اجرای این طرح مشتری می تواند برای خرید وسایل روزمره خانه، با سرعت زیادی اجناس مد نظرش را به وسیله این سامانه انتخاب کند تا لیست خریدش به آسانی هرچه تمام تر آماده گردد.

مدیرعامل شرکت آسایی ژیانی شین در مورد گسترش ابعاد شرکت تحت مدیریتش می گوید: آماده هستیم کسب وکارمان را فراتر از مرزهای کشور توسعه دهیم. برای این کار در حال فراهم کردن مقدمات و ایجاد زمینه هایی هستیم که بتوانیم هرچه سریع تر شعب بلوپیک را در کردستان عراق و استانبول ترکیه راه اندازی کنیم. امیدواریم ورود ما به حوزه صادرات دانش فنی و مهندسی، بتواند بستر مناسبی در جهت ارزآوری برای کشور عزیزمان ایجاد کند.

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1495

به "کارهای بیرون از خانه با بلوپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای بیرون از خانه با بلوپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید