چین قطعه سازان ایران را بیکار کرد

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران: دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی خودرو گفت: ورود هر دستگاه خودروی خارجی به بازار به بیکار شدن قطعه سازان داخلی در مقابل خارجی ها ختم می گردد.

چین قطعه سازان ایران را بیکار کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

آرش محبی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرنگاران با اشاره به آمار نگران نماینده ورود قطعات چینی به بازار خودرو کشور، گفت: کشور چین سیاست های حمایتی از صادر نمایندگان خود انجام می دهد که این امر باعث شده تا بازارهای هدف این کالاها از جمله ایران پر از کالاهای این کشور گردد.

وی با بیان اینکه افزایش حجم واردات قطعات چینی فراوری نمایندگان داخلی را با مسائل متعددی رو به رو ساخته است، اضافه نمود: اخیراً قطعه سازان چینی به صادرات محصولات خود به این ایران اکتفا نکرده و حتی به تأمین قطعات خودرو های ایرانی نیز پرداخته اند که این موضوع برای ما بسیار نگران نماینده است.

دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی خودرو اضافه نمود: متاسفانه عمده قطعات چینی موجود در بازار بی کیفیت بوده و مصرف نمایندگان تنها به دلیل مسائل مالی و قیمت مناسب، اقدام به خرید این قطعات می نمایند.

محبی نژاد با بیان اینکه وجود خودروهای چینی در سطح بازار جامعه را معتاد به قطعات چینی می نماید، توضیح داد: ورود هر دستگاه خودروی خارجی به بازار حدود 15 سال به بیکار شدن قطعه سازان داخلی در مقابل خارجی ها ختم می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 574

به "چین قطعه سازان ایران را بیکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین قطعه سازان ایران را بیکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید