پوشش بازماندگان از تحصیل به وسیله خیرین فارس

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از ورود خیرین به عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اطلاع داد.

پوشش بازماندگان از تحصیل به وسیله خیرین فارس

محمدخلیل عسکری شامگاه سه شنبه 21 دی در نشست با اعضای مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس گفت: مجمع خیرین باید تعلیم و تربیت را مفهوم مجسم و عینی عملیاتی کردن سند تحول بنیادین بدانند.

او اضافه نمود: اعتقاد داریم باید همه امکانات و ظرفیت ها را در اختیار خیرین قرار دهیم تا هیچ گونه مانعی در راستای یاری رسانی این عزیزان به دانش آموزان ایجاد نگردد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شناسایی، راهنمایی و برگرداندن افراد بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت باعث پیشگیری از بسیاری از معضلات و مسائل آینده در جامعه می گردد.

عسکری مطرح کرد: یقینا یکی از شاخص های ارزیابی ما از ادارات منطقه ها و شهرستان ها نحوه و فرایند شناسایی و راهنمایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل خواهد بود.

او ادامه داد: استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان نیز در این راستا موجب تسریع و رونق بخشی به مسئله خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: باید پایگاه و کارگروهی منسجم و هدفمند با هدف شناسایی و احصا اطلاعات دانش آموزان محروم و بازمانده از تحصیل در سراسر استان تشکیل دهیم.

عسکری اضافه نمود: با توجه به همکاری های خوب مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار است در سالهای آینده دانش آموزان بازمانده بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

او گفت: بنا به توصیه استاندار فارس در پی این هستیم تا انتظارات خودمان از دیگر دستگاه های اجرایی را به صورت معین و مکتوب برای طرح در شورای آموزش و پرورش تدوین کنیم.

به گزارش خبرنگاران، مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس باهدف بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت با حضور جمعی از خیرین استان راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2065

به "پوشش بازماندگان از تحصیل به وسیله خیرین فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش بازماندگان از تحصیل به وسیله خیرین فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید