پسر آندره آ پیرلو و افشای یک اتفاق تکان دهنده

به گزارش دکتر برای تو، نیکولو پیرلو، پسر آندره ا پیرلو، یک پست عجیب در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

پسر آندره آ پیرلو و افشای یک اتفاق تکان دهنده

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس در این فصل هرگز نتوانسته انتظارات طرفداران بیانکونری را برآورده کند و عملکرد او با نقدها فراوانی روبرو بوده است. از طرفی تساوی روز گذشته یووه برابر فیورنتینا باعث شد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم در هاله ای از ابهام قرار گیرد و اوضاع برای پیرلو سخت تر از قبل گردد.

به همین دلیل اکنون پسر آندره آ پیرلو در صفحه اینستاگرام خود از دریافت بعضی پیغام های عجیب و البته ناخوشایند رونمایی نموده است.

بر اساس گزارشی که جانلوکا دی مارتزیو منتشر نموده، نیکولو پیرلو در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: برای همه چیز محدودیت هایی وجود دارد و این مسئله تا به این جا ادامه داشته است. همه می توانند هر چیزی که می خواهند بگویند اما اکنون تقصیر من این است که پسر یک مربی هستم که آنطور که باید کسی او را دوست ندارد. خودت را جای من بگذار چه حسی داری؟

پسر پیرلو همچنین تصویری از یکی از پیغام های دریافت شده توسط خود را به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود: تو باید به همراه پدرت بمیری.

این پیغام تهدید آمیز در حالی مطرح شده که آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس، تاکید نموده که از پیرلو حمایت خواهد نمود و تنها در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان ممکن است شرایط تغییر کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1658

به "پسر آندره آ پیرلو و افشای یک اتفاق تکان دهنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر آندره آ پیرلو و افشای یک اتفاق تکان دهنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید